Försökte stjäla min bebis!!!
Det är obehagligt bara det i sig, främmande människor på stan ska känna på ens barn. Vad fick du för känsla att han var ute efter?
Det är sjukt hur ni människor resonerar, ni bryr er om hur hon skriver men inte vadfan som har hänt henne.. vad händer med mänskligheten egentligen? ! Jag själv hade beskrivit exakt likadant. . Stå på dig Telma!
Lättar upp stämningen lite folket! Peace
frågar här i tråden, och då kanske främst ts, vad ville du få ut av debatten? Var det viktigt att poängtera hudfärgen i händelsen? Varför? Var det händelsen du ville debattera eller faktumet att personen var mörk? Hade du tagit upp hudfärgen ljus i denna berättelse ifall personen varit ljus?
Nu har jag inte läst alla svar men mitt tips är att om man nu måste prata i telefon när man är ute med sitt barn, varför inte skaffa ett headset så man kan ha bägge händerna på vagnen?
Han kanske var lite "udda" om du förstår hur jag menar? Alltså lite handikappad eller något? Det behövde inte vara så att han försökte stjäla din bebis. Tror att du råkade ut för en man med lite annorlunda beteende bara.