Inlägg från: UniqueSnowflake |Visa alla inlägg
  • UniqueSnowflake

Försökte stjäla min bebis!!!

TelmaGudbjorns skrev 2014-01-08 16:52:45 följande:
    Jag beskrev mörk eftersom att jag inte visste vilket land han kom ifrån, och jag föredrar att inte stämpla olika länder eftersom att det är fel ;)
    Det är bara bra att ge polisen så mycket som möjligt att gå på.
    Ovanliga skor, ovanlig hårklippning eller glasögon eller smycken, alla detaljer är bra.

Fruktansvärt det som hände dej!
  • UniqueSnowflake

Nu var han ju mörk och enlitt TS gissning romsk. Vad är dealen?

• UniqueSnowflake
    Klaraaa skrev 2014-01-09 16:07:58 följande:
    Vad skulle Ts har skrivit för att ha skrivit rätt? vad är det som är så fel i hennes meningar? Kan någon förklara för jag ser inte att det står något som kan såra eller skada någon annan människa. Det är däremot mkt syns om Ts vilken hemskt situation.
    Precis allting kan nog tolkas som "rasistiskt" på FL.
    What does the fox say? -^^,--,~
  • UniqueSnowflake
    Snöviolen skrev 2014-01-09 19:48:44 följande:
    Jag själv tänkte då inte. Oj det här är en rasisttråd för att ts skrev att han var mörk. Jag tänkte vilken jävla dåre som försöker sno ett barn.
    Japp. Jag med. Men folk är galna Död
  • UniqueSnowflake
    maddoxmatte skrev 2014-01-10 14:05:18 följande:
    Jag blir rent ut sagt FÖRBANNAD när jag läser kommentarerna från alla IDIOTER som bara hoppar på den som skrivit inlägget för att hon nämner att mannen som gjort detta är mörk! Det är jätteviktig info för folk att veta eftersom andra kan bli utsatta för samma gärningman! det kan vara en riktigt farlig människa dethär,och då är ALLA små signalement viktiga att skriva/berätta för andra. Så jävla korkat av er att inte peppa och ge lite omtanke till henne, hon har ju varit med om något jättehemskt!! fyfan.. säger bara till er som kommenterat SKÄMS PÅ ER!

och till dig som sktivit inlägget säger jag bara : stå på dig.. det du varit med om är fruktansvärt! och det är bra du delar med dig! krama om din bebis extra mycket ikväll och sen tycker jag du beställer ett överfallslarm..det ska iaf jag göra nu när jag läst detta.
    kram
Svar på tråden Försökte stjäla min bebis!!!