• Knota

Försökte stjäla min bebis!!!

TelmaGudbjorns skrev 2014-01-09 15:03:30 följande:
    Ja antingen att han letar efter grejer eller att han vill se om det är lätt att ta barnet. Jag har honom dock inpackad i fleeceoverall och åkpåse som är stängd under vagn överdelen eller vad det heter, så det är i princip omöjligt att göra det lätt för sig.
    Varför skulle han vilja ha ditt barn?
  • Knota
    Neomi skrev 2014-01-09 15:18:41 följande:

Pga, att stycke indelning inte fungerar i detta forum så blir det rörigt. Min fråga till du var enkel (är du själv en neger eller är du en pk kärring? varför ta så illa upp?) att du formulerar om min fråga till dig tyder på PK. Sen att du lägger ut det i tråden å skräpar ner förvånar mig inte. Denna fråga kunde du hålla via pm? Eller söker du sympati? Åter till topic tycker jag
    Ditt språkbruk är ganska otrevligt.
  • Knota
    TelmaGudbjorns skrev 2014-01-09 15:49:16 följande:
    Tiggare som har barn som "sover" = alkoholiserade, för att få mer sympati har man läst om, eller för att senare gifta bort, eller sälja? Finns en massa olika anledningar. Men som sagt, man kan ju inte veta vad mannen hade i sitt angenda, men det intrycket fick jag iallafall.
    Eh, tror du verkligen på det själv?
  • Knota
    TelmaGudbjorns skrev 2014-01-10 09:09:45 följande:
    Jag ville inte få ut en debatt om det dumma ordet mörk! Jag hade skrivit mörk hudfärg om det va fallet, men nu handlade det om hårfärg, skägg, kläder m.m. Han signalerade med handen så hur ska jag veta vilket land han kommer ifrån? Om han hade varit dansk, finsk, amerikan eller med spindelmannendress så hade det nog varit det första kajag beskrivit honom med också... Och ja! Jag hade sagt "ung svensk man"

Jag ville bara diskutera själva händelsen som hände precis innan mitt lilla utlopp på FL som jag ville få ha.

Nu diskuterar vi om detta i en mammagrupp som tar detta på allvar, och ingen har reagerat på min formulering på denna sidan. Mu diskuterar vi själva händelsen, händelsen centrum m.m. Som har betydelse. Tack till den personen här på FL som tog detta seriöst och skickade en bild på tråden till din kompis här. Annars hade jag inte haft någon annan ung mamma att prata med :)
    Ah, det är viktigt att du pratar med unga mödrar alltså? För att de går på din historia bättre?
  • Knota
    TelmaGudbjorns skrev 2014-01-10 11:42:00 följande:
    Går på min historia bättre? Vad jag har hört är det att folk som har svårt för att tro på andra, är svåra att lita på själva.

Unga mödrar skrev jag för att det är en grupp här i Varberg som jag är medlem i som heter "Vi mammor i Varberg" på facebook som består mycket av mammor i min ålder. Jg är 22 år gammal och min kompis startade den sidan, och jag har många bekanta och vänner som är medlemmar där.
    Jag tror inte alls att denna unge man försökte stjäla ditt barn. Troligen var han väluppfostrad, och försökte hjälpa dig.

Glöm det istället.
Svar på tråden Försökte stjäla min bebis!!!