• förbluffad

Försökte stjäla min bebis!!!

NatulcienDet är väl ingen nyhet att främlingsfientlighet förekommer åt båda håll, och att folk från olika nationaliteter avskyr varandra och pratar nedsättande om varandra. Men bara för att det finns "de som är värre" så blir det väl inte okej att vara "bara lite främlingsfientlig"..?

JASSÅ verkligen? Främlingsfientlig? Titta omkring kära du..jag har aldrig sett den extrema främlingsfientligheten som alla tjatar om. I slutändan så är det regeringen som säljer ut sitt folk och inte låter dom lägga sig i vad som händer med samhället! 

Vadå ingen nyhet att främlingsfientlighet förekommer åt båda hållen?`Skämtar du? Länka mig en artikel där man faktiskt skriver om att svenska tjejer faktiskt riskerar våldtäkt men även vidriga påhopp som "svennefitta", "svennehora", "slampa". Vem har någonsin uppmärksamhet den allt större otoleransen mot svenskarna i exempelvis Malmö eller ute förorterna i Sverige? Seriöst uppmärksammat förutom SD? INGEN! Och sen beklagar vi oss att rasism ökar! 

Medan vi flummar om den extremaa svenska rasismen finns det idag invandrartjejer som råkar illa ut om dom någonsin tar hem en svensk kille! Det lustiga dock att dom allra godaste antirasister, speciellt kvinnor skiter fullständigt i hur invandrartjejer har det i Sverige i dagsläget där många både tvingas till tvångsäktenskap, blir isolerad och får aldrig gå ut samt sköta hushållet i ung ålder, får inte umgås med andra jämnåriga svenskar och många som riskerar för hedersförtryck för att inte tala om alla som inte får gifta med vem som helst! Vilka hycklare svenska antirasister är..man gråter för vuxna..ehm förlåt "ensamkommande barn" men skiter fullständigt i vad som händer med invandrarbarn i Sverige 2014..jag har aldrig hört någon svensk ung akadamisk kvinna ens vara nyfiken på dessa frågor! Man bara slår bort det! 

http://www.hoglandsnytt.se/mer-an-200-somaliska-ungdomar-till-nassjo-kommun/

Svar på tråden Försökte stjäla min bebis!!!