• puss

Försökte stjäla min bebis!!!

Han försökte nog inte stjäla din bebis.

• puss
    TelmaGudbjorns skrev 2014-01-08 17:48:41 följande:
    Vad försökte han?
    Tydligen dra vagnen åt henne när hon talade i telefon, som ts beskriver det. Om du läste det, inte vet jag. Vissa läser inte.
  • puss
    TelmaGudbjorns skrev 2014-01-08 17:53:00 följande:
    Ja eller så var det TS som ställde frågan, jag var med om detta när det hände, eftersom att det var jag som skrev. Han sprang fram från ca 20 m bakom mig och tog tag i vagnen och tänkte putta fram den i hastig fart, men jag höll hårt och ryckte tillbaka den, då han reagerade och ändrade inställning till något mer "oskyldigt".
    Fy så otäckt.
  • puss
    TelmaGudbjorns skrev 2014-01-08 17:55:48 följande:
    Ironi eller seriös? Svårt att tolka i text.
    Seriös omg!! Jättehemskt verkligen.
  • puss
    Tom Araya skrev 2014-01-09 01:13:57 följande:
    Sannolikt? Varför skulle en okänd man göra något sådant?
    Han kan ju förstås haft en skruv lös och lite omedvetet plumpt bara velat visa välvilja.
    Ts skriver ju art han tecknade att det var syftet.
  • puss
    Solrosens skrev 2014-01-09 09:03:18 följande:

Ja och alla är ju så ärliga med sina egentliga syften. Klart som fan att man inte lämnar ifrån sig sin barnvagn med sitt barn i!
    Jag har inte sagt nåt om trovärdigheten i det alls.

Jag sa bara att det var det personen uttryckte. Hans egentliga agenda vet nog ingen här nåt om.
  • puss
    Tom Araya skrev 2014-01-09 09:41:19 följande:
    Klädsel har inte mycket till värde om syftet är att varna, då den kan variera från dag till dag.

okej, men just den dagen just den tiden var personen klädd på detta sätt, och det är ju inget som förändras.
    *puss puss puss puss*
  • puss
    Natulcien skrev 2014-01-09 09:52:22 följande:
    Precis. I Efterlyst tar de alltid med klädseln. Fler personer kan ju då känna igen att de har sett personen...

ja precis.
    *puss puss puss puss*
Svar på tråden Försökte stjäla min bebis!!!