• Solrosens

Försökte stjäla min bebis!!!

Även svenskar kan vara mörka. Tolkar det inte per definition som svarg. Är det fakta att denna mannen var mörk så är det! Var är rasismen?

• Solrosens
    Solrosens skrev 2014-01-08 23:38:57 följande:
    Även svenskar kan vara mörka. Tolkar det inte per definition som svarg. Är det fakta att denna mannen var mörk så är det! Var är rasismen?

*svart
  • Solrosens
    Deniisen skrev 2014-01-09 01:07:10 följande:
    Helt sjukt att dom flesta i tråden verkar reagera mer på att hon beskrev vilken hudfärg mannen hade, än att någon kanske försökte ta hennes barn!?! :s

TS skrev ju aldrig att mannen var mörkhyad. Enbart mörk man. Finns som sagt mörka svenskar (ljus hy men mörkacögon och mörkt hår).
  • Solrosens
    Lizzy 488 skrev 2014-01-09 02:19:53 följande:
    Vi hade besökare från Iran och han gick helt sonika fram och tog min son ur min mans armar och kramade honom pussade honom och busade med han. Min man blev helt chockad och arg. Jag for senare på fest hos dem och såg att de gjorde så med alla barn. 

Inte alls samma, mannen var trots allt er eller din besökare, alltså ingen vilt främmande från gatan.
  • Solrosens
    puss skrev 2014-01-09 08:44:04 följande:
    Ts skriver ju art han tecknade att det var syftet.

Ja och alla är ju så ärliga med sina egentliga syften. Klart som fan att man inte lämnar ifrån sig sin barnvagn med sitt barn i!
  • Solrosens
    MalinEddie skrev 2014-01-09 19:10:44 följande:
    Det är inte helt helt ovanligt att otäcka historier likt denna dyker upp på forum och att det sedan kommer fram att allt är påhittat av en smygrasist som hade ett annat syfte med tråden. Jag tycker därför inte att det är konstigt att någon eller några har reagerat på TS ordval, det gjorde jag också och tänkte "varför var mannens hudfärg viktig i sammanhanget" när jag läste inlägget. Jag vill tro att TS är på riktigt och utan annat syfte än hon säger sig ha med tråden och utgår från det men jag kan också förstå "den andra sidan" och Natulicien har inte gjort något för att förtjäna de påhopp hon har utsatts för, jag tycker att det finns människor här som borde skämmas och hur motsägelseful kan man vara? Ni anklagar henne för att vara oförstående gentemot TS samtidigt som ni kallar henne både det ena och andra namnet för att hon är av annan åsikt.
    Avskyr CIO-metoder.

Det finns många svenskar som är mörka! Finns fler mörka än blonda! Så vad är problemet.
  • Solrosens

Hoppas TS avregistrerar sig från FL, hemska inlägg av vissa. Hon målas upp som en bov. Hon har sin bild synlig därför vore det för hennes egen skull bäst att gå under jorden ett tag eftersom många här inne gett henne en stämpel och en dom som kan förfölja henne lång tid framöver. Hemskt gjort av er.

Svar på tråden Försökte stjäla min bebis!!!