• taquine

Försökte stjäla min bebis!!!

Nashico skrev 2014-01-08 21:43:15 följande:

... Angående allas påhopp om mörk (och allt som kom efter). Det är en händelse som någon av oss mkt väl skulle kunna ha vittnat över. Vi skulle kanske kunna kommit med tips osv till polisen. 

Jag är själv inte blond och blåögd... Varken jag eller de jag känner (som inte ser så svensson ut) tar illa vid när de beskriver hur vi ser ut. Det är ju så vi ser ut! Håll er till ämnet

Håller med, fan vad trött jag blir på alla PK nissar härinne. Naturligtvis ska TS skriva att han var mörk när han var det och det inte RASISM (lär er för helvete vad rasist innebär) Kan tillägga att min dotter som jobbar extra på pressbyrån blev rånad häromveckan av två "modiga" SVARTA män , skulle hon inte sagt det till polisen för det hade varit rasism då ? Skämmes{#emotions_dlg.djavulsk} ta mig fan
  • taquine

Skulle vara intressant att veta om (vilket jag verkligen inte hoppas eller tror) Natulcien blir påhoppad , misshandlad , rånad , våldtagen  av någon som inte är "ljus" hur hon skulle beskriva personen utan att vara rädd för att  anklagas vara rasist

Jag älskar att du älskar mig som jag älskar mig
Svar på tråden Försökte stjäla min bebis!!!