• sugrör

Försökte stjäla min bebis!!!

Låter som en Zigenare. Zigenare brukar kidnappa barn, som i Bulgarien. 

Mycket hänger ihop också "mörk man, talade inte svenska eller ens engelska"? 

100% Zigenare som har kommit till Sverige ifrån Rumänien tack vare EU. 

• sugrör
    TelmaGudbjorns skrev 2014-01-08 21:03:59 följande:
    Han såg ut att kunna vara Zigenare, med risk för att låta ännu mer "rasistisk", ung 25-30 år.
    Det är inte rasism.

Man måste våga diskutera sånt här, framförallt om zigenare som är kända med sina knep och unika brott. Och nu när Zigenare börja svälla in i stora delar av Sverige precis som de har gjort i Spanien, Italien, Tyskland och Frankrike så måste man ta försiktighet och bli medvetna om hur dessa människor funkar. 

Att barn har blivit kidnappade och bortförda till Romska byar/ghetton har hänt förut nere på kontinenten. Därför misstänker jag att GM är zigenare. 

Sverige och svenskar har bara fått ett smakprov hur det kommer bli inom kort om Romer ifrån Rumänien fortsätter välla in i Sverige som de gör nu.
  • sugrör
    Natulcien skrev 2014-01-08 21:32:31 följande:
    Man kan "fastna på sånt" om man är observant. Så nej, lägga av tänker jag inte.

Och det är lätt att sitta och efterkonstruera att man minsann hade skrivit både smal, halt, skallig och vit, men jag har då aldrig sett/hört någon säga/skriva något i stil med "Jag var ute och gick med min vagn när en svensk man springer fram och rycker tag i min vagn medan jag pratar i telefon!"
    Du försöker bara vara ultra PK med dina kommentarer. Vill du ha en medalj eller..? 
Svar på tråden Försökte stjäla min bebis!!!