5:2 nu kör vi!
Japp, kan inte leva utan min zero, viktnedgången funkar bra ändå.
Japp, kan inte leva utan min zero, viktnedgången funkar bra ändå.
Vet inte vad du menar med länge. Jag körde 8 veckor i höstas. Sen kom julen och semester mellan. Men det funkade bra tycker jag. Har nu kört 3-4 veckor. Planerar att köra fram till sommarsemestern. Det blir typ 16 veckor. Hoppas gå ner tio kilo på dessa veckor.
Man går oftast ner mycket i början, mest vätska tyvärr. Sen går det långsammare, men ge inte upp. Vill du ha snabbare viktminskning så ha koll på vad du äter även dom andra dagarna. Hejja, hejja!
Igårkväll gick jag verkligen bananas. Åt både vitt bröd , ölkorv, drack vin och avslutade det hela med glass. Dåligt samvete!! Så idag blir det tjll att dra ner på kalorierna. Sallad till lunch iaf och sen grillat till middag med rotsaker.
Har nu kört i 5 veckor och har gått ner 6,4 ki lo så nöjd och glad. Bästa sättt hitti ls och jag har testat allt.
Nästan so mig. Hejja hejja.
Att stå still under en vecka är inga konstigheter. Krppen lagrar olika mycket vätska vid olika tillfällen. Beror också på vad du stoppat i dig innan vägning. Jag förespråkar vägning var 14 dag. Så stirra dig inte blind på 1 vecka.
Kanske ta 2 fastedagar och sen tre 1300 dagar. Sen äter du vad du vill på helgen men tänker till lite. 5:2 går ju ändå ut på att man ska ha två fastedagar. Tror det kommer fungera bra för dig.
Älskar tacos. Vi äter det till fredagsmiddag. Då kan man äta massa grönsaker. Så ser man till att det blir tacoköttfärs över så har man perfekt tacosallad dagen efter.
Välkommen. Hoppas det går bra för dig. Jag kör måndag och torsdag. Dom andra dagarna tänker jag noga igenom vad jag äter och förslker ligga någonstans runt 1500 förutom på helgerna.
Duktig. Bra med elmål så blir det inte så jobbigt.
Du kan byta som du vill från vecka till vecka. Huvdsaken är att du inte kör två dagar efter varandra.
Jag äter inget fören lunch. Då har det gått ca 19 timmar sen jag åt senast. Sen äter jag ca 200 till lunch och sen 300 till middag.
Räknade fel på veckor förut. Nu har jah kört i 8 veckor och gått ner 8,4 kilo så nått rätt låste jag göra. Ska åka till Dublin i helgen så då lär man väll gå jpp allt igen men jag ska förska tänka till på allt jag stoppar i mig.