5:2 nu kör vi!
Ska börja imorgon, jag är så dålig på att räkna ut Kcal så jag ska testa med pulver, tyvärr så har jag missat att man ska fasta 36 timmar, trodde det var 24h man fastade
Ska börja imorgon, jag är så dålig på att räkna ut Kcal så jag ska testa med pulver, tyvärr så har jag missat att man ska fasta 36 timmar, trodde det var 24h man fastade
Hur många timmar fasta ni? och vilka tider har ni satt ?det gick bra första dagen.
Har inte gått ner ett gram än, började visserligen i måndags, vill ju har resultat nu haha
Väger mig på fredagar har jag tänkt, då har jag haft mina fastedagar mån och ons, jag vägde mig i fredags efter 5 dagar men hade inte gått ner något, ska hålla mig tills fre och väga mig. Jag är dålig på att dricka vatten, kan det beror på det?, jag dricker ingenting. Jag har börjat att bli mer medveten på vad jag äter dom andra dagarna.
Jag har gått upp mer än ett 0.5 kg . Ska ge det en vecka till. Har slutat med bröd och äter mer grönsaker, men har ändå gått upp i vikt.
Vägde mig i fredags, hade inte gått ner något på 4 veckor , denna veckan hoppa jag eftersom stora tösen är hemma från dagis. Bli ju lite utflykter och sånt.
jag gå inte ner, pendla 1 kg upp och ner sen jag började med det, har kört sen vecka 3 ungefär med uppehåll på 2 veckor.
Jag dricker pulver på fastedagarna, dom andra dagarna äter jag som vanligt, har slutat dock med bröd och äter mer grönsaker.
Jag ge upp, har motionerat nu i 3 veckor 3 dagar i veckan, men ingenting händer, jag pendla mellan 1.5 kg hrla tiden.