Inlägg från: Anonym (farfar tjo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (farfar tjo)

jag förstörde deras äktenskap.. läs varför..

Du funderar inte på dessa saker:
    1. Din " sambo" var påväg att flytta ihop med en annan kvinna, borde du inte konfrontera på han/hon för otroheten och bristen på kärlek för dig istället för försöka skydda han " ragg"?
    2. Om du inte kan berätta för  den andra kvinnan om din partners missbruk och kalla de missbruk, hur kunde du de för dennes man?

Tungt att fastna i tablettmissbruk ända sedan tablettmissbruket började, men hade varit värre om han fastnade innan han missbrukade tabletter... 

Nä ursäkta, jag menar inte att förolämpa dig TS, men ärligt talat, grow some balls! Du ska inte behöva skydda folk från din sambo med betoning på DIN, Hade gällt en vänskaplig relation, de är en sak men det uppfattade jag inte de som.. ( visserligen är klockan mycket..:P ) Som man och brukare, om jag hade försökt träffa en annan kvinna och förföra henne med så stort allvar att hon vill flytta ihop med mig hade min tjej slagit mig i pannan med en spade, kört upp mitt knark i ögonen på mig och lagt en skit i pannan på tjejen jag flörtat med.. Det är det som gör att jag aldrig skulle lämna henne, inte för rädslan för spadar och knark i ögonen utan respekten för henne som skulle gjort en direkt handling.

Enl mig har du gjort fel TS, inte som berättade för "ragget" och dennes man, det var ur medmänsklig synpunkt en fin handling. MEN du knullar ju din egen person, du accepterar att du ska " vakta" din man för han är sjuk och farlig.. gör han frisk och snäll, funkar inte logik och vänlighet, ta till våld eller myndigheter eller gör samma sak mot din sambo som han gör mot dig så han själv för uppleva de och han kommer nog inte göra om det och du slipper må dåligt över att du " förstör " för främmande par genom att din sambo vill vara med i leken.

Må väl! ( bli ball som mig och bär säl)

Svar på tråden jag förstörde deras äktenskap.. läs varför..