Inlägg från: Anonym (eller) |Visa alla inlägg
  • Anonym (eller)

jag förstörde deras äktenskap.. läs varför..

Anonym (sanna) skrev 2014-01-05 18:15:50 följande:
    Jag dömer inte dig TS men jag tycker inte att du låter helt sund du heller. Både du och din sambo har problem. Dels så överdriver du hur viktig du är, du vet inte hur mycket stöd hon hade kunnat ge. Sen är det inte meningen att du ska vara hans psykolog. Om han vill vara med en annan kvinna, vem är du att stå i vägen? Och har du ingen självrespekt??
    Eller hur! TS lägger så mycket energi på att "skydda" den här andra kvinnan, samtidigt är hon fortfarande kvar med sin sambo o tillåter honom behandla henne såhär. Och verkar inte göra något för att skydda sig själv.

Det finns behandling mot tablettmissbruk o depressioner, o vården har rätt i att man inte kan behandla en som inte själv vill. Men varför vill han inte? Du kanske skulle ta reda på det TS, lägg energin på det istället. O du skriver att släpper jag honom kommer han inte klara sig själv därute - klart han inte gör eftersom DU tar hans om honom hela tiden!  Men du kanske har stora behov av att känna dig behövd, vara hans enda vägg o psykolog o allt det där.

Vet inte om du själv vet vad du ville med att starta den här tråden.

Svar på tråden jag förstörde deras äktenskap.. läs varför..