• assiicamill

Har du fått spökstreck på graviditetstest?

Hej! Igår diskuterades det hejvilt i en tråd här på fl om spökstrek. Jag vet inte vad jag ska säga om dem, jag har fått plus, både synliga,inom tiden och med rätt färg. Jag har fått massvis med grattis här på fl men de  har visat sig vara ingenting. Vad anser ni om desa? finns dom så kallade spökstrecken? vad är de om de inte är spökisar? KOMMENTERA GÄRNA! KRAM :)

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Har du fått spökstreck på graviditetstest?
  • assiicamill

Vet inte om jag skulle gjort detta annat än i quiz, och självklart finns inget rätt eller fel svar! fick bara lov att välja...

• assiicamill

Fast jag tror att många får dessa streck, utan att vara gravida, hörde igår en tjej här på fl som bett sin man kissa på en sticka, hon postade resultatet och inom test tiden hade han fått ett rosa svagt men synligt streck på rfsu, hur är de möjligt? En man kan väl inte få streck på ett gtest haha? Jag vet inte men de känns som att man inte kan lita på dessa test alls om man inte gått över bim

• assiicamill
    Tinzu skrev 2014-01-04 17:34:33 följande:

Faktiskt så var det i en tråd för något år sen en tjej som bad sin kille göra ett graviditetstest, och han fick positivt.. det visade sig att han hade någon form av cancer, tror jag att det var, som upptäcktes tack vare det smile3.gif

Jag har annars fått ett par stycken spökstreck, vi försökte i nästan 6 år så vi har fått våran del av såna
    Men oh my va hemskt!! :O
  • assiicamill
    Tinzu skrev 2014-01-05 00:50:17 följande:

Ja det var ju tur i oturen att han gjorde det, jag tror dom uppdaterade i tråden också om hur det gick undertiden. Så hemskt men ändå, jäkla vilken tur att dom kollade upp det smile3.gif
    Ja men verkligen, nu känner jag att jag ju måste tala om detta kanske för personen som skrev att hennes man gjorde ett pos test? Eller vad ska jag göra nu?
  • assiicamill
    beckybe83 skrev 2014-01-14 08:32:39 följande:

Kanske skulle ha gjorts som en omröstning istället.

Jag har aldrig fått ett spökstreck. Verkar än så länge vara ensam om det.

Ska göra om tråden! Vart jätte dåligt det här :p
Svar på tråden Har du fått spökstreck på graviditetstest?