Anmälan kom från ett dagis. Vi bråkar om allmän gräsyta. Det är dagis innergård min uteplats samt allmän plats. Min balkong går rakt ut på dagisgården. De är arga för mina barn varit ute och lekt där. Stör deras verksamhet. Barnen är 7. Och de anser att jag ska i princip hålla dom i handen inte sitta inne med min nyfödda eller på balkongen. Sedan barnens pappa skulle göra uppror. Så därifrån kom massor knepiga historier. Jag hade advokaterna och denne säger att jag i min tur kan anmäla kränkning. Har ögonvittnen på massor saker som motbevisar. Historien är så lång att förklara här vore omöjligt tyvärr. Men på en rak arm ser det ut så att barnens pappa vill hitta brister på mig för han är missnöjd med sig själv. Talar illa om mig till barnen osv. Att jag borde dö, min sambo är bög och diverse. Senaste nyheten var att han hade en vän på dagiset som gjorde anmälan. Båda anmälningarna kom samtidigt. Jag är väl egentligen inte orolig. Men det svårt att låta tankarna flyga. Får aldrig ro liksom.