Gravid i Luleå - BF sommar / höst 2014
Single digits! 9 w kvar, fast som jag måste påminna 5 och 7åringen... den kommer kanske senare än det :D
Single digits! 9 w kvar, fast som jag måste påminna 5 och 7åringen... den kommer kanske senare än det :D
gruppen kommer tyvärr inte upp för mig alls, kan inte se den under dina grupper heller Nuria så den kanske fortfarande är osynlig?
16 borde funka för mig med, nu har jag kommit med i gruppen, konstigt nog kunde jag inte söka upp den, men länken fungerade :D
Sparkar, här sparkas det för fullt, konstant nästan. och hickas. jag är ju snart i v32 så kanske inte så konstigt :D Denna baby har väldigt störande hickningar dock. Svårt att koncentrera mig ibland på jobbet när det hoppar i magen hela tiden.
Hejhej, vi har uppföljnings UL på torsdag för att kolla placentaplacering. Bumbling känns som om den har exploderat i storlek den senaste veckan och familjen som inte sett mig på nästan en vecka då jag varit borta håller med :) Sportlov för barnen och mannen denna veckan men inte för mig, kanske att jag kan ta några tidiga dagar iaf.
Sammandragningar hela-jädrans-tiden! Känns som om denna baby håller på att gräva sig ut.
jag hade också min inskrivning v12 och inget hälsosamtal innan det direkt. fick ni också sagt om folsyra att dem inte rekommenderar det längre? Sen undrar jag hur dem har ändrat rekommendationerna om paracetamol tex efter senaste rönen. Det är typ det enda jag tagit om det behövts något men nu kan man inte ta det heller.
Det med paracetamol var något jag hörde på nyheterna förra veckan eller när det var. Men men, brukar undvika allt vad mediciner heter så fortsätter jag bara med det så klarar jag mig :D
Perniha- du kom på tal med syster i helgen :D
Emmut- gå med i FB gruppen nu och hör av dig om du fortfarande behöver hundvakt till Holger ;)
jag kommer om allt står rätt till, då är jag 2 dagar över om den inte kommit då :D