• rosii

Gravid i Luleå - BF sommar / höst 2014

Hej hej här hoppar jag in. Är gravid med andra barnet i vecka 19, fyller 25 år i maj med bf 12 juni. Bor en bit utanför luleå uti norrbyarna i hus med min familj :)

• rosii

Gud vad segt att backa en månad Helena!! Tyckte mina 6 dagar var nog.

• rosii

Jag fyller 25 i maj

Verkri; att just vara sjuk kan man tolka som grav symtom tycker jag. Sen jag plussade i september har jag varit sjuk 7 ggr, immunförsvaret går ner sig vid en graviditet.

• rosii

Jag har berättat på jobbet för kollegorna men inte för kunderna, jobbar med utåtagerande inom LSS. Dom behöver inte veta än på länge. Vad jobbar ni med & hur länge ska ni jobba? Jag ska söka gravidpenning 60 dagar innan bf.

• rosii
    Bf-listan ( kopiera och fyll på )
    4:e Maj, Heelleennaa, 28 år, 1:a barnet
    11:e Maj Emmute, 26 år, 1:a barnet
    12:e juni rosii, 25 år, 2:a barnet
    21:a Augusti Narnia, 35 år, 1:a barnet (IVF)
    3:e September E80, 30 år, 3:e barnet
  • rosii
    Tinzu skrev 2014-01-29 22:42:32 följande:
    Tack för välkomnandena!

Jag har en liten fråga, vart i Luleå köper man snygga gravidbyxor? Jag har köpt från H&M ett par men dom har inte riktigt uppfyllt mina önskemål, dom ska sitta tight i benen, stuprör

Jag har ett par mamma jeans från hm som är tighta i benen. Älskar dom men det var några veckor sen så dom har väl hunnit byta sortiment efter jul. Men pop borde väl ha mamma kläder?
  • rosii

Jag beställde igår en bärsele, ergobaby blev det. Längtar tills den kommer så får vi testa den på blivande storasyster. Hoppas vi blir nöjda!

Svar på tråden Gravid i Luleå - BF sommar / höst 2014