Inlägg från: Anonym (3an) |Visa alla inlägg
  • Anonym (3an)

Gravid i Luleå - BF sommar / höst 2014

Vad Roligt med en Luleå grupp. Vi är fortfarande hemliga så därför anonym. Jag är 30 år och väntar vårt tredje i slutet av augusti eller början av september. Vart har ni gjort era tidiga ultraljud och i vilken vecka kan man göra det? Jag borde vara i v 7 nu och vill inte vänta till rutin ultraljudet med att få se på Grynet :)

• Anonym (3an)

Hej!

Jag har börjat känna av lite lite illamående nu i veckan. Blir det värre ska jag testa armbanden. De två tidigare graviditeter mådde jag aldrig någonsin illa.

Jag har fortsatt med styrketräning under graviditeten ändrat till fler reps och lägre vikter. Löpning byter jag mot cykel. Skönt att hålla igång även fast man är gravid.

Ang babykläder och färger tycker jag om hafvas färgglada kläder. De är ju lite dyrare dock. Även på Kappahl där finns mycket vita söta nyföddskläder. Vi har inte kvar nästan några babykläder alls så jag längtar tills man får börja handla.

• Anonym (3an)

Jag såg att Jempiz hade gjort ett privat tidigt ul. Vad betalade du? Nu när jag har kollat runt lite ser det ut som att det går att boka både hos Hassler och Sensia. Andra undersökningar hos dem kostar 300 så det borde ju oxå ul göra.

Svar på tråden Gravid i Luleå - BF sommar / höst 2014