• Kerstin91

längtar efter ett +

Hej! En tjej som längtar efter ett +. Har sedan två år sedan försökt att få ett + men inget resultat. Håller på med utredning ofrivilig barnlöshet. Men man har inte hittat något fel på varken mig eller min sambo. Finns det fler som inte får nå +? Någon som sitter i samma sists som man bolla tankar/funderingar/ känslor med? Hade varit en stor betydelse för mig.

• Svar på tråden längtar efter ett +
  • Eija

Hej på er! Hoppas in här. Har försökt i över 2 år och har just börjat med utredning. Går och drömmer om att det plötsligt ska bli vår tur och att det blir ett plus spontant. Idag är BIM men jag har inte fått någon mens men inte heller de vanliga PMS-känningarna som jag alltid brukar ha. Blir vanligtvis väldigt nere dagarna innan mens och mycket ont i magen. Just nu har jag bara lite spänningar i nedre delen av magen och inget mer. Tänkte testa i morse, även om jag inte har så stora förhoppningar, men då var mina stickor slut. Så nu tror jag att jag väntar någon dag istället. Har blivit besviken så många gånger att jag nästan inte vågar hoppas.

• Kerstin91
    MiaIa90 skrev 2014-01-17 23:03:30 följande:
    Tack:).

Gud vad skönt ju att den är över hoppas de blir + nu vännen. 

Köp på billigatester.se dom är bra dom.

Ska kolla på den sidan, :) tack för tipset!
  • Kerstin91
    Eija skrev 2014-01-17 23:20:51 följande:
    Hej på er! Hoppas in här. Har försökt i över 2 år och har just börjat med utredning. Går och drömmer om att det plötsligt ska bli vår tur och att det blir ett plus spontant. Idag är BIM men jag har inte fått någon mens men inte heller de vanliga PMS-känningarna som jag alltid brukar ha. Blir vanligtvis väldigt nere dagarna innan mens och mycket ont i magen. Just nu har jag bara lite spänningar i nedre delen av magen och inget mer. Tänkte testa i morse, även om jag inte har så stora förhoppningar, men då var mina stickor slut. Så nu tror jag att jag väntar någon dag istället. Har blivit besviken så många gånger att jag nästan inte vågar hoppas.

Hej EIja. Trevligt att du hittade hit :)

ni är inte ensammna om detta. Jag hoppas innerligt att ni får ett + snart :)

Kram!
  • Eija

Tack! Ja vi kommer inte att sluta hoppas. :) Än så länge ingen mens heller..

• Eija

Det blev ett plus! Kan knappt tro det..!!

• MiaIa90
    Eija skrev 2014-01-20 16:12:15 följande:
    Gud vad härligt jätte grattis:).
  • Kerstin91
    Eija skrev 2014-01-20 16:12:15 följande:

Åh grattis!! :)
  • Kerstin91
    Kerstin91 skrev 2014-01-18 22:50:02 följande:
    Ska kolla på den sidan, :) tack för tipset!

Några känningar av mensen ännu? :)
  • MiaIa90

Här har man haft mensvärk hela dagen i dag och i går så mensen är nog på g:(.

• Kerstin91
    MiaIa90 skrev 2014-01-21 22:19:12 följande:
    Här har man haft mensvärk hela dagen i dag och i går så mensen är nog på g:(.

fan också! Men man kan nog känna mensvärk fast man är gravid, har jag hört. Så vi håller tummarna lite till!
Svar på tråden längtar efter ett +