Tintin1 skrev 2013-12-31 18:34:02 följande:
Hej!
Jag längtar också jättemycket efter ett + men jag har nästan slutat hoppas..Jag har varit gravid förut med min nuvarande kille men gjorde då abort, ca 1,5 år sen.Då blev jag gravid på första "försöket" för att jag slarvade med p-pillrena..Nu har vi haft oskyddat sex sen i juni men inget har hänt. Bara ett halvår tänker ni säkert, men jag känner igen mig i din känsla. Och i och med att jag vet att jag kan bli gravid. Inget utslag på äl-stickor heller, bara den där runda j*vla ringen hela tiden..Tycker att vi prickar in sexet med äl-dagarna. Blir så frustrerad och mensen kommer som ett hån varje månad. Känns som en käftsmäll varje gång, som slutar med gråt och depression och ilska. Kan heller inte glädjas det minsta åt vänner som blir gravida och stoltserar med det. Uscha, hoppas vi får ett plus snart. Jag har mina fertila dagar nu enligt alla jäkla uträkningar och appar och min 28-dagarscykel. Ska enligt dem ha äl på torsdag. Försöker "ligga i" så gott det går och går inte på toa efteråt heller, så att simmarna får vara kvar i mig när jag sover. Känner i skrivande stund några hugg i högra delen av nedre magen,men tror inte att det betyder nåt, som sagt, inget utslag på stickorna.
Jag vill önska dig stort lycka till med din bebisverkstad och hoppas verkligen det tar sig snart. Känns skönt att skriva av sig lite här och dela sina tankar, när man inte har några andra att dela dem med.
Kram på er!
Hej! :) va kul att du skrev till oss! :)
Tycker det är så skönt att man kan prata av sig med andra i samma sists, som kämpar för samma sak och känner samma sak.
I och med att du har varit gravid så kan kanske va att kroppen inte är redo? Eller något sånt, eftersom du har varit gravid innan. Men vem vet egentligen? Man vill så gärna veta vad det är som är fel? Varför vi inte blir gravida som dom andra? Så många tankar och frågor..
Tack :) jag önskar ett stort lycka till att du också får ett + snart! :) kram!