• w3s

När ska ni sluta supa?

Jag tänker aldrig skuta dricka, sen kan alla moralkärringar säga vad dom vill om det. Jag är aldrig dum och gör alltid de jag ska ändå.

• w3s
    Anonym (Tänkare) skrev 2013-12-29 23:39:45 följande:
    Precis! Kunde inte sagt det bättre själv! Har själv varit med om olika situationer där de dricker så de inte ens kommer ihåg hur våldsamma de varit. Sen ska familjen låtsats att allt är bra vid frukosten för de är livrädda att gubben ska slå dem igen! Varför ens skaffa barn?

Så de måste alltså vara gubben som är elak? Känner faktiskt fler kvinnor som blir aggressiva när dom druckit än män, och det är dom som behandlar barnen illa också.
  • w3s
    Tow2Mater skrev 2013-12-30 00:36:50 följande:
    Så du definierar några glas vin (3-4) som att supa? wow.

Du vet enligt vissa har man ju dödsknarkarfest hemma om man tänder grillen och tar en öl en fin sommarkväll med barnen hemma, då är det en oroanmälan som skall in till soc på en gång.
  • w3s
    Anonym (kuljul) skrev 2013-12-30 15:00:13 följande:
    Är väl ändå en viss skillnad på normalt drickande och de exempel du drar upp ? 

När ska ni som gapar över drickande hela tiden inse att det finns människor som har en sund relation till alkohol, eller andra droger också för den delen ? 

Precis!
Svar på tråden När ska ni sluta supa?