MA - hur stor risk?
Risken är väldigt liten när du sett hjärtat slå i v 9. Har läst om detta på massor av sidor, även engelska där det står mer fakta och kunskap än svenska sidor. Eftersom jag själv nojjar en hel del
Risken är väldigt liten när du sett hjärtat slå i v 9. Har läst om detta på massor av sidor, även engelska där det står mer fakta och kunskap än svenska sidor. Eftersom jag själv nojjar en hel del
Hittade en amerikansk sida med massa info, minns dock inte adressen. Alla personer ingår inte i de 3% eller 5% som jag tror det stod där. Det handlar lite om ens historia tidigare också, har man haft mf innan är risken fortfarande drygt 17% för missfall även om man sett hjärtat slå, ålder och sjukdomar spelade också in.
Hua vad nojjig jag blev nu för MA. Vi såg visserligen hjärtat i v 8 men nu blir jag nojjig igen.
Överallt på massa sidor jag googlat står det att risken går ner till drygt 5% efter man sett normala hjärtslag i v 8 men du som är BM säger du ser massor av MA som sker i v 9. Är i v 10 nu och ska göra KUB 28:e. Vilken jobbig väntan dit nu.....