så jävla avundsjuk!!
Jag förstår precis hur du känner. Jag och min syster väntade våra andra barn på samma gång, Men bara några veckors mellanrum. Men i v 17 gick mitt vatten pga infektion i livmodern och det var inte så mkt att göra utan fick föda ut vår lille flicka medans min syster fick behålla sin och födde en frisk fin liten tjej.
6 Månader senare blev jag gravid igen denna gången väntade jag och min kusin barn med bara några veckors mellanrum. Men min graviditet slutade på samma sätt denna gång. Infektion i livmodern och fick födda ut den lille pojken medans min kusin fullföljde sin graviditet.
Så jag förstår hur du känner. Det känns hopplöst och som om att man aldrig kommer få sitt efterlängtade barn och syskon till sitt andra barn.
Men nu sitter jag här med min lille pojke som äntligen kommit till oss. 5 månader är han nu. Men det har varit 2 rikigt jobbiga år. Då jag knappt velat träffa folk och vart man än tittat så är där gravida eller folk med nyfödda.
Men bara fortsätt att försöka det kommer gå för er med. Vet dom varför du fick missfall? Min senaste graviditet fick jag gå på kontroller en gång i månaden och äta antibiotika i 25 veckor.
Och det blev även många turer in till akuten med blödningar och annat.
De vet fortfarande inte varför jag fått infektion i livmodern när jag blev gravid. Och hade jag inte fått de extra kontroller denna gång hade det kanske slutat på samma sätt.
Säg till att du vill få extra kontroller och få komma till specmödravården.
Håller tummarna för er.