så jävla avundsjuk!!
Förlåt men jag måste skälla av mig..
Vi var 8st som skulle få vårat, mellan andra och tredje barn, med bara några veckors mellanrum.. nu är 7st gravida.. men JAG var den enda som inte fick behålla mitt, min älskade lilla <3.. fan så jävla förbannad!
Gråter flera gånger om dagen, tycker synd om mig själv.
Min dotter skulle ju bli storasyster!!
nu sitter jag å lipar igen.. jag pallar inte!
Vi är fem svägerskor, sist var jag å två till gravida samtidigt, det skiljer 6dagar på min och den enas döttrar och den tredje är 4 månader yngre.
denna graviditeten delade jag med en annan svägerska, hon var lite före mig, men vi var överlyckliga båda två.. tills min graviditet avbröts..
sen får jag ett samtal av (hon som det skiljde 6 dagar med) och då är hon på tjocken igen!!
Jag är så förbaskat avundsjuk varför de får behålla sina barn men inte jag!
Jag har svårt att acceptera och gå vidare när jag varenda jävla dag få upptryckt i fejset allas jävla magar och gravidsnack.. jo VARJE DAG.. jobbar ihop med 3 st som är gravida, de har fått sina magar nu och är så jääävla runda å glada och ska prata om det heeeela tiden.. JAG SKULLE VART TVÅ VECKOR LÄNGRE GÅNGEN!!!!
fy fan vad det brinner i mig! den här längtan efter något som jag ALDRIG kan få tillbaka :'(
Förlåt för ett tråkigt inlägg men snälla hjälp mig.. jag är helt jäkla sönder inuti!