Inlägg från: Anonym (Ungmaammaa91) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ungmaammaa91)

3 missfall i rad på 4 månader

Hej. Vet inte riktigt hur jag ska börja men har fått 3 missfall i rad på 4 månader. . jag fick mitt första missfall sep-13 o sen mitt andra november -13 och igår på julafton fick jag mitt tredje missfall :( Bara kände en enorm smärta i magen och sem bara kom det färskt blod och en stor klump samt blött klumpar och färskt blod under natten. Är det något fel på mig ? Jag har 2 friska pojkar sen innan och aldrig fått något missfall innan dom :-/. Kommer jag kunna ett tredje barn? För tre missfall är ju inte normalt :(. Vet inte vad jag ska göra eller ta mig till bara bryter ihop och är ledsen :'(. Vill så gärna ha ett tredje barn

• Svar på tråden 3 missfall i rad på 4 månader
  • Anonym (Ungmaammaa91)

Jag har blivit undersökt efter varje gång och allt har varit ute. Jag skyddar mig för jag går på P-piller så de va oplanerade graviditeter men slutade ta dom så fort jag fick reda på graviditeten. Jag ska vila kroppen nu o inte ha sex fortsätta med mina P-piller o sedan låta naturen ha sin gång och hoppas att jag kan få behålla graviditeten nästa gång! Tack för stöd och svar !

Svar på tråden 3 missfall i rad på 4 månader