gravida efter ivf i december 2013
Grattis Sirian! Låter ju jättebra! :) Som du säger är ju det viktigaste är barnen växer!
Själv tycker jag magen är helt gigantisk redan och jag har nog gått upp ca 10 kg... Känns som det räcker snart! ;)
Grattis Sirian! Låter ju jättebra! :) Som du säger är ju det viktigaste är barnen växer!
Själv tycker jag magen är helt gigantisk redan och jag har nog gått upp ca 10 kg... Känns som det räcker snart! ;)
Åh, vad tufft för er Coors! :(
Men ändå bra att de kan upptäcka sådant så tidigt så kanske de kan fixa felet! Kram
26+3 för min del!
Jag är också ledig sedan någon vecka tillbaka. Känns lite konstigt, mest som semester men ska bli skönt att i lugn och ro hinna med allt! Vi har kommit igång med att börja rensa ut och möblera om hemma en del, vilket känns väldigt skönt att få tid till! Ska sätta igång med klädgarderoberna snart! ;)
Vagn är beställd, sen kommer vi att få ärva det mesta av släkt och vänner, men behöver fortfarande fixa skötbord och lite annat.
Jag mår rätt ok, men börjar känna mig rätt tung och otymplig... Får ont i rygg och höfter om jag går för länge och sover halvdant. Har lågt järnvärde också så är rätt trött. Men båda småttingarna håller på och sparkar en hel del, känns väldigt mysigt! :)
Har ni känt av sammandragningar? Det verkar ju vara många som gör det, men jag har inte känt något sådant, vad jag vet.
Oj, grattis Sirian!! Men hjälp vilken chock! Kände du någon slags förvarning på att det var på G?
Fantastiskt att allt gick bra ändå! :)
Spännande med en månad till BF Nonnitott! :)
Här börjar det också kännas att det närmar sig! V. 34+4 idag, imorse hade vi UL med tillväxtkontroll för att en av våra små har varit lite liten. Det såg dock bra ut och de växer på därinne! Beräknad vikt är 2,4 och 2,1 kg! :) Vi har ju ett tag kvar till BF men ställer ändå in oss på att de kan komma de närmaste veckorna. Och jag känner mig fasligt tung, svullen i fötter mm så jag hoppas lite att de inte stannar HELA tiden ut... ;) Värmen har ju varit en pärs om man får gnälla lite! Hoppas på svalare väder nu, det gör inget med moln och regn...
Hoppas att det går bra för er alla!
Lycka till med att komma hem idag Sirian! :) Förstår att det är blandade känslor men det säkert att gå bra!
Grattis Sputnik!! Hoppas ni mår bra!
Nonnitott: Vi har mest inomhuskläder i de minsta storlekarna, tänker att det inte är så kallt än och att man kan packa in rätt väl med filtar och så de gånger man vågar sig ut...! Sen tänker jag att man får köpa mer (eller skicka någon att köpa mer) när man märker att det är något som saknas! :)
Sirian: Det låter ju underbart! :) Jag är lite orolig för hur det ska gå med matning och så för våra tvillingar, hoppas att vi också kan få dem synkade! Har precis gått 37 fulla veckor nu iallafall så nu kan de få komma när de vill! :)
Grattis Nonnitott!! Vad underbart! Lycka till med allt!
Vi har BF idag, tydligen oerhört ovanligt att tvillingar håller sig kvar så länge! Men imorgon ska vi in för igångsättning!! Känns fantastiskt och lite läskigt! Men har längtat så efter att få träffa dem och snart är de här!
Har inte varit inne här på evigheter! Hoppas alla mår bra!
Snobben00: Säger grattis då jag gissar att du fått din lille pojk vid det här laget! :)
Vi mår bra, våran lille tjej och kille är 10 veckor nu! De är underbara och väldigt olika små personer! Det har varit rätt kaotiskt att få ihop tillvaron med två små, men börjar kännas lite lugnare nu.
Hur går det för alla andra?