• Pemberly

gravida efter ivf i december 2013

Coors skrev 2014-01-08 10:00:18 följande:
    Är de nån mer än jag som mår illa och kräks? Har ringt dr idag och ska få medecin utskrivet... Förra graviditeten kräktes jag grymt mycket och blev tom inlagd pga de, vill verkligen inte vara med om de igen!

Jag började må riktigt illa för några dagar sedan. Jag har ätit postafen ett par dagar nu och då blir det bättre
  • Pemberly

Jag har fått en tid för vul imorgon på gynmottagningen på sjukhuset. Eftersom jag haft utomkvedeshavandeskap förut så känns det jättebra att tidigt få kolla upp om det sitter i livmodern nu. Jag är alltid lite orolig att det ska hända igen.

• Pemberly

Allt såg bra ut. Det satt i livmodern och hjärtat slog!

Kul att höra att det såg bra ut för dig med nonnitott

• Pemberly

Jag glömde ju skriva att jag fått tid för inskrivning hos barnmorska också, den 30/1 är det dags för det.

• Pemberly

Grattis isabelle till att ni fick se hjärtslag, men jag förstår att ni samtidigt är lite ledsna då ni fick se att det varit två men bara en lever nu.

• Pemberly

Välkommen Maria7701! Jag känner igen mig i att vara orolig för utomkvedeshavandeskap och inte riktigt våga glädja mig. Så har jag haft det varje graviditet sedan min första som blev ett utomkvedeshavandeskap. Men det är mindre än en vecka kvar till vul och har du inte ont eller konstiga blödningar så tror jag säkert att det sitter rätt.

• Pemberly

Jag har också märkt senaste veckan att några av mina byxor sitter åt obekvämt mycket i midjan. Synd att det är så kallt ute nu annars skulle jag köra mest leggings och tunika, men leggings är alldeles för kallt att ha

• Pemberly

Vi har berättat för den närmsta familjen och ett par vänner som vetat om att vi håller på med ivf. Om allt ser bra ut på vul på fredag så berättar jag för några till

Svar på tråden gravida efter ivf i december 2013