Väntar sommar/höstbebis i Malmötrakten
SBM skrev 2014-02-11 16:46:50 följande:
Tack :)De andra barnen är 5,5 år (född aug 2008) och precis fyllda 3 år. (feb 2011) Så nu håller vi tummarna för att bebisen inte vill komma på storasysters födelsedag ;) Båda mina barn har kommit innan bf så vi får se denna gången. Storasyster fyller år den 30/8.
Vart ska du flytta sen?
Vi flyttade ut från Malmö för bara 2 veckor sedan så vi lever i flyttkaos just nu ;)
Denna graviditet har tack och lov varit bättre än de andra i början. Jag har mått lite illa till och från, men inget som stört och jag har varit trött på kvällarna men det kan ha varit flytten som spelat in där också som jag tyckte var jobbig men annars mår jag som vanligt, om jag bortser från foglossningen. Har fått det tidigt vid de andra graviditeterna också så jag är inte förvånad. Sist blev jag sjukskriven på 50% för foglossning i v 14 redan så jag hoppas på att komma längre denna gången. Går in i v 12 imorgon.
Hur mår ni andra? Vart går ni på mvc?
Har ni andra barn sedan innan eller är det första?
Vi har redan varit på inskrivning, ska på första besöket där vi får höra hjärtljuden om 2 veckor och RUL om 3 veckor...LÄNGTAR!! Har dock fått se vår groda 4ggr pga smärtor och blödningar. Är nu i v.16 (15+4).
Jag går på mvc på singelgatan i Malmö, haft min BM i flera år så känner mig trygg med henne.
Vi ska besöka banken på torsdag och hoppas då på att få bli husägare till ett hus i Tygelsjö, blir isåfall flytt precis innan BF
Får man fråga hur gammal du är? Tänkte på KUB, om det är något som du gjort/ska göra? Jag är 28år men har hoppat över det denna gången för jag var så osäker.