SmR skrev 2014-01-26 19:08:03 följande:
Vad kul att grodan sprattlade :)) Vad hade din bm för anledning till att man inte skulle jobba mer än till 22. Och hur ska man lyckas få andra arbetstider när man går på fast schema ?
Ingen aning faktiskt, det lät skönt med tanke på att jag inte trivs på mitt jobb men jag har ingen möjlighet att ändra arbetstider och det känns inte som att varken jag eller grodan lider av att jag är uppe lite längre och sover lite längre ;)
Jensa85 skrev 2014-01-27 11:11:27 följande:
Så härligt!! :) Jag ska dit på tors igen och kolla. Då är jag i v 8. Men det är för att kolla läget IOM jag har bruna flytningar till och från. Ska bli kul att ev se hjärt aktiviteten! Hoppas på de och att allt är bra. Ska skrivas in imorgon. Mår kasst också.. Hängig, trött och yr. Tappat aptiten för mat överlag. Sover, sover, sover
Hoppas du får se aktivitet på torsdag!! Skönt att få det kontrollerat, vi har ju varit på 4st men nu känns det som att jag är lugn med tanke på att hon sa att jag troligt blödde pga infektion, att vi fått se grodan röra sig samt att jag ju nu är i v.13+3
inte långt kvar till RUL, har dock inte fått någon tid än
Jag har börjat äta jordgubbar för jag har så mycket huvudvärk så jag mår illa. Hoppas det hjälper.
Håller tummarna för att ni slipper må dåligt så länge till tjejer!!