Fröet skrev 2014-02-25 14:21:37 följande:
Ja, vi har letat ett bra tag. Detta är ett nybyggt så huset är inte klart förrän i oktober men då är allt nytt och fräsch och vi behöver inte tänkte på att göra något annat än flytta in. Trädgården kommer bara vara grus så den kommer behöva fixas men får vänta till våren.
Skönt att du är på väg upp igen :) Inte kul att må dåligt, man vill bara njuta av denna tiden.
Jag var hos BM idag men jag hadetydligen tagit fel på tiden en hel månad
Så det är den 25 mars vi ska dit, vi fick iaf lyssna på hjärtat och då fick jag bekräftat att det obehagliga jag känner är grodan. Sen tog hon blodtrycket som låg på 90/60, hon sa att det var normalt både med lägre blodtryck under graviditeten samt att man fick huvudvärk/migrän, om jag tyckte det blev för jobbigt skulle jag ringa vårdcentralen. Jag ska även ha koll på mina sammandragningar så de inte kommer för ofta.
Jag var hemma förra gången jag jobbade helg och det känns som jag skulle behöva vara hemma även denna veckan men blir ju fattig på det här....
Ja så skönt! Var var det, i tygelsjö?
Allt som är färdigt är skönt.
Vårt hus är äldre och det ville vi ha men det kräver sitt också.
Oj vad störigt men ändå bra att dem tog sig tid att lyssna trots det var fel datum!
När har du rul?
Vi har kub 9 mars och bm - lyssna hjärta 3/4.
Går in i v 12 imorgon eller ja 11+0.
Sakta men säkert mot delmål ett :)
Har vabbat med dottern mån och tis och Gud vad skönt det är att vara hemma jämfört med jobb. Man mår så mycket bättre hemma.