Väntar sommar/höstbebis i Malmötrakten
Bor i Malmö och har BF 2 augusti enl VUL. Någon mer som bor i trakten och väntar barn sommar/höst? Skulle vara roligt att följas åt :)
Bor i Malmö och har BF 2 augusti enl VUL. Någon mer som bor i trakten och väntar barn sommar/höst? Skulle vara roligt att följas åt :)
Jag mår bättre o vår lilla FLICKA mådde också bra :) även skrivit på för huset idag så nu är jag helt slut men de har det varit värt
Dubbelt Grattis! :)
Kul och veta kön redan, vi har rul om 1 månad. Längtar dit. Är super nyfiken på vad det är för en liten som gömmer sig där inne. I början av graviditeten var jag fast besluten om att inte ta reda på kön. Nu är jag allt för nyfiken för att inte ta reda på det. Min man har hela tiden velat veta.
Hur ska ni andra göra?
Hej! Vi gjorde kub igår... Dock låg min bebis bestämt och sov i princip hela tiden, trots att ja hoppade och studsade och gjorde allt för att väcka den fick tagit blodprov och ska tillbaka idag för att göra om ul.
Blev framflyttad så nu har jag bf 13/9 istället för 18/9. Alltid något :)
Men bm sa att bebisen är 13 cm - kan det stämma i v 14?
Vi tog inte reda på könet på Rul men Gud vad man var nyfiken :) men jag tycker det är spännande att vänta :)