• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Hej!
    Vi har idag varit på Nordic IVF Center i Malmö där vi ska fortsätta med våra behandlingar. Vi har gjort 3 färskförsök på RMC innan och måste nu fortsätta privat tyvärr.

Det skulle vara kul att följas åt med andra som går på samma klinik.

Vår plan blir att köra igång med Gonal-F i vecka 11 med det korta protokollet. Det har vi aldrig testat förut så det ska bli spännande. Vi har alltid gjort det långa.

Vår histora:
    IVF1 - Intrauterin fosterdöd vecka 21+3
    IVF2 - Tidigt missfall
    IVF3 - MA i vecka 9+6
    IVF4/FET1 - embryot klarade inte upptiningen

Jag bloggar på www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower}Libra

• Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö
  • ITM

2014bebis Skönt att allt gick bra. Skrapad? De kanske är något för mig oxå?' Har ju gjort 5 återföringen nu med toppen fina embryon som inte fäst;(
    Det måste jag fråga om på torsdag.

Jag har märkt att jag luktar illa i underlivet, undrar om jag fått någon infektion men de gör ej ont.

Kram

• Moolie
    ITM skrev 2014-04-01 19:49:39 följande:
    2014bebis Skönt att allt gick bra. Skrapad? De kanske är något för mig oxå?' Har ju gjort 5 återföringen nu med toppen fina embryon som inte fäst;(

Det måste jag fråga om på torsdag.

Jag har märkt att jag luktar illa i underlivet, undrar om jag fått någon infektion men de gör ej ont.

Kram

Du kanske fått någon svamp eller så....? Jag kände med att jag luktade illa emellanåt... Men jag tänkte att det är "rester" som ska ut. Och de kan ju inte lukta gott direkt...! Men sedan fick jag ju åka in pga smärtor med... Så jag är ett fruktansvärt dåligt exempel att ge egentligen... :/
  • Libra1

ITM: Infektion gör ofta väldigt ont och så får man feber. Det kan ju vara svamp. Jag får ofta det av vaggisarna. :-/

• Libra1

Det kan klia eller bli rött och inflammerat. Kan även svida när man kissar. :-/

• Moolie

Det KAN också försvinna av sig själv! Man är ju så fuktig och så kladdig där nere under behandlingarna... Så du kanske luktar illa pga det? Vaggisarna luktar inte så gott de heller direkt...! :/

• Finmamma

Jag luktar fruktansvärt illa strax innan ägglossning men gonalen. Vet inte varför. Ibland brukar jag lukta även efter äl?!? Jätte konstigt. Tänk om det på ngt sätt gör att ägget inte kan fästa? :-/

• 2014bebis

ITM, skrapning var ett enkelt ingrepp som kunde hjälpa embryot att fästa. Vi får toppen embryo men har aldrig fått ett plus. Hoppas verkligen att detta ska hjälpa.

Hoppas ni kommer fram till något bra imorgon.

Libra1, hur går det har mensen kommit?

Hur mår ni andra här?

• Libra1

2014bebis: Mensen är på gång. Har mensvärk och lite rött. Får se om den kommer igång idag. Hoppas! :)

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö