CaptainEm skrev 2014-01-11 11:03:40 följande:
cystor i underlivet, livmodern eller så. vet ej riktigt men han sa till mig att jag ska ta kuren varannan månad, med risk för överstimulering (flerfödsel) och cystor. vi gick inte in mer på det. men däremot ska jag inte gå och se hur många ägg som är på gång, där kan det ju vara fler ägg, men då är det "försent" att få sexförbud, för jag ska tillbaka dag 22 och ta blodprov, för att se om jag ägglossat.
jag väntar på äl. har tagit äl.test men inget positivt ännu.. jag är på dag 14 i cykeln.
jag har varit ganska nojjig och nervös, inte kunnat sova på nätterna, drömt lite konstigt, varit gråtfärdig just för att jag tänker att inte detta ska funka på mig, att jag inte ska få någon äl.. men jag tänker också, eftersom jag haft biverkningar såsom svettningar och dizzines (snurrig) så borde någonting fungerar!!
varför vill du inte ta äl.test? jag tycker det känns skönt att veta, (om jag får någon äl..)
Okej :) håller alla tummar för dig :) Min dr sa att ingen ide med äl test , eftersom att dom visar bara att man har ägglossning men inte om äggen lossnar ! + att jag som har oregelbunden mens mellan 28-48 dagar typ så är det svårt, men vi har sex varje dag här .) till å med under mens :) Nu väntar jag på att dr ska ringa och jag ska in å spola mig + börja med pergo ;) har du gjort spolning ?