• eagle87

Tempar/Fertility friend

AnnC skrev 2015-02-02 15:54:50 följande:

Använder progesteronkräm denna månaden för att spara på vaggisarna. Det är ju inte lika starkt så det verkar inte ge effekt. Åh jag vet inte. Läkarna går väl inte så mycket på temp. Vet inte hur mycket man ska gå efter tempen själv men det här har ju verkligen varit varje månad sen september.

Ska ju börja med fragminsprutor nu med pga antikropparna men man vill ju veta att allt annat funkar ok också annars tar man ju sprutorna i onödan ändå!

Aa förstår, du vet iaf när du börjar med medicinen dröjer de inte länge förräns du är gravid :)
  • eagle87
    AnnC skrev 2015-02-02 17:39:29 följande:
    Varför inget hopp? Ser inte ut som tempen gått ner iaf, finns alltid hopp smile1.gif
    För den ser ut som alla andra månader, hade du annorlunda kurva den månad du plussa lr va de bara att tempen höll sig hög?
  • eagle87
    Ztarduzt skrev 2015-02-05 13:34:07 följande:

Kan jag ha haft äl såhär sent eller spökar allt rejält? CD66 idag. Dippen kom på "äl" +8. Jobbigt när det är första gången man tempar och kroppen gör såhär.

phpXcDVWa12652.jpg

Hej har du börjat med tabletterna?
  • eagle87

Hmm ff indikerar en trifasisk kurva men vågar knappt hoppas, bim på söndag så lär få dipp på lördag.

• eagle87
    Iskristall skrev 2015-02-06 15:25:08 följande:
    Väntar på äl. Pga personliga saker kan vi behöva ta paus i bebisverkstan framöver dock...

Eagel87: håller tummarna
    Va tråkigt :( hoppas pausen bidrar till något bra :)!
  • eagle87

Hoppas den håller sig uppe, sist sjönk den på äl+15 O fick mens dag 16, den sjunker alltid dagen innan mens.

• eagle87

Sovit så jävla nervöst O vaknat 100 gånger men ja hög temp fortf :))) men vågar inte testa.

• eagle87

Min läkare tycker annorlunda både i sve O England. De tycker inte de ngn idé O behandla kvinnan med äl stimulerande etc om mannens simmare ändå inte är bra så de kollar båda från början. Håller med er om BMI, Jag har BMI 27 O i England ville de att de skulle vara under 25. Ändå så är Jah en storlek 36 O tränar oxå O äter nyttigt.

Svar på tråden Tempar/Fertility friend