Tempar/Fertility friend
Hej Zora :) kul att du mår bra :)
Tack för kurvorna. Brukar alltid bli nere på äl+10 11 då kurvorna Ser likadan som tidigare månad men du gav mig hopp :)
Hej Zora :) kul att du mår bra :)
Tack för kurvorna. Brukar alltid bli nere på äl+10 11 då kurvorna Ser likadan som tidigare månad men du gav mig hopp :)
Mens idag. Precis när man vågar börja hoppas kommer mensen som ett slag i ansiktet.
Starduzt hur går de?
Hej tjejer precis gjort en skrämmande upptäckt När jag tempat och fört kurva över 4 kurvor/månader till så har jag tempat i 24 kurvor alltså lika med 2år!
Satan vad tiden går fort!
Eagle87: Nope, inte blivit eller varit gravid. Fast vi har inte heller gjort seriösa försök där från början och nån månad här och där missat äl. Men förundras över hur fort tiden kan gå! Jo, vi äter äl stimulerande och har bokat tid framöver för ordentlig utredning.
Kan meddela att min lutealfas varierar mellan 10-17 dagar.
Hej när tror ni jag hade äl? Ff kan väll inte satt ut rätt, jag fick neg dag 14 på morgonen smiley dag 14 kväll och typ ont O kramper dag 15? Så hur kan jag haft äl dag 13?
Min temp sjönk i morse och nu har mensen kommit
Ja tror oxå dag 15, ja gör de men märkte inga äl flytningar lr spec mjuk öppen tapp denna gång....