• Erla

Tempar/Fertility friend

frestelsen skrev 2016-01-09 21:45:53 följande:

Har aldrig spotings innan bim kanske ibland efter. Men de kanske har med progesterall som jag smörjt med. Så slutade med den igårkväll eftersom jag fick neg på gravtest på gyn. Min temp brukar gå ned nån dag innan mens med. Tror inte jag är gravid utan mer på att kroppen strular

Mycket möjligt att det är mens på g då, fast din graf ser ju fin ut. Hur lång lutealfas brukar du ha vanligtvis? jag har aldrig testat progesterall eller sådär så vet faktiskt inte hur det kan påverka kroppen.
  • Erla

[quote=76210700][quote-nick]frestelsen skrev 2016-01-09 23:24:07 följande:[/quote-nick]Osäker men har oftast en cykel på 30 dagar o lutealfas på 11-12 tror jag.[/

Okej :) det bådar ju gott. Då är det bara att vänta på mens eller ett plus :D

• Erla

Idag satte FF ut förmodad äl för mig pga att tempen gått upp lite det senaste. Segaste stegringen någonsin. Någon mer som haft långsam stegring? Känns inte som någon såndär jättetydlig äl denna gången liksom. Hade smärtor i äggstockar för en vecka sedan, men har ju sedan dess gått upp superlite i temp. Tror ni den uteblivit eller att FF kan ha rätt?

• Erla

Här är grafen. Har inte antecknat några flytningar eller så eftersom jag varit näst intill torr fram till för en vecka sedan. Fick inga EW förra cykeln och inte denna heller än. Kanske bara en konstig cykel iom MA senast.
  • Erla
    Loppan84 skrev 2016-01-10 10:02:05 följande:

Graf?

Här är grafen :)
  • Erla
    misslina skrev 2016-01-10 10:03:19 följande:

Kan du slänga upp grafen?

Förra månaden hade jag en segare Temphöjning än vanligt! Men tempen tog sig och blev hög!

Här är grafen :)
  • Erla
    frestelsen skrev 2016-01-10 18:27:41 följande:

Ni som har vip på ff hur bra är det?

Jag kan sakna VIP ibland. Var mycket tydligare med att alla symptom syntes och att FF räknade dagarna efter äl :) har funderat på att skaffa VIP, men har liksom inte kommit till det än :P
  • Erla
    frestelsen skrev 2016-01-10 18:45:54 följande:

Satt o kolla men blir ju dyrt om man ska ha allt. Cb äl test, vanliga äl test, vip på ff, cb plus, cb digital och så några billiga stickor och lite vitaminer, progesterall och slutligen knappra lite bidrottninggele på det! Hahah snacka om missbrukare, nä fy haha

Jo billigt är det inte. Jag inte börjat med äl-test än, men gör jag det så kommer jag nog överväga om det också blir värt att ha VIP på FF :P hade det ett tag gratis som ny medlem och då är det ju billigt och bra ^^
  • Erla

Är det verkligen ingen som har något om min graf? :/ bara att vänta och se antar jag.

• Erla
    misslina skrev 2016-01-10 23:59:25 följande:

Jag tycker inte det ser nå konstigt ut. Utan jag tror du behöver ta nån fler Temp bara. Tycker inte den ser för låg ut. Sådär har min Temp sett ut också efter äl!

Uppdatera oss kommande dagar! :)

Tack för svar! Då får jag hoppas att kroppen kommit igång nu :) tempen blev nog konstig idag. Vaknade ett par gånger under natten, men tempade som vanligt och den visade samma som dagen innan 36.6. Discardade såklart, men jag borde varit lite lägre om jag inte vaknat va? Vaknade vid 02:10 och 04:25. Tempade vid 06:15.
Svar på tråden Tempar/Fertility friend