Tempar/Fertility friend
Gick inte din temp ner lite idag..? Isf kan det i bästa fall vara en nidis.
Gick inte din temp ner lite idag..? Isf kan det i bästa fall vara en nidis.
Du får fråga. Ja första barnet. Jag har pco, fast alla prover vi gjort på vår utredning både på mig och sambon var utan anmärkning. Så vad som gör att det inte blir nåt, vet vi i dagsläget inte Mina cykler har blivit mer och mer regelbundna med stigande ålder som det verkar och jag har fått bekräftat att jag har äl med blodprov.
Så i vinter blir det ivf om det inte allt förmodan skulle ta sig innan.
Nej inte mens Erla! Håller tummarna att den håller sig borta och att det är en nidis då!
Vi har inte kunnat pricka in äl varje månad under dessa år samt att när jag började tempa där för två år sen så var det för att få koll på mina cykler och min kropp. Då hade inte bebisverkstaden startat. Jag skulle börja på akupunktur och hon ville att jag skulle tempa och skriva ner mina tempar. Akupunkturen ville jag testa för att få ordning på mina oregelbundna cykler pga pcon, så startade min resa i tempandes värld!
Tror absolut det finns hopp!
Jag kommer knappt ihåg hur det gick med akupunkturen, var så länge sen. Gav det aldrig den tid som behövs tror jag. Men det var skönt rent kroppsligt och mentalt! Det tar ju både tid och pengar i från en Men jag är sugen att försöka igen, speciellt när man läst att det kan vara bra komplement till ivf!
Åh väntar med spänning Allex!!!
Sådärja...mensen kom nu tidigt på morgonen.
Sparar testerna till nästa gång.
Idag skönk tempen till 36,4 och mensen kom nu på morgonen. Bara att försöka igen.
Började ju tempa förra månaden och fortsatte denna också. Blir nu dock ännu mer förvirrad än sist! FF har satt ut ägglossning på DC20 trots att jag inte upptäckt något älsekret än :S tempstegringen är knappt märkbar och stämmer detta så har jag min kortaste cykel någonsin! 29 dagar vilket jag aldrig varit i närheten av förut. Det har alltid varit mellan 35 och 50 dagar.
Kan ju även tillägga att mina bröst varit ömma sedan ett par dagar tillbaka, men troligen ingen bebbe då vi inte sexade något runt de dagar då FF satt som fertila dagar.