• eagle87
    Iskristall skrev 2014-12-29 13:38:00 följande:

Min temp tog skutt neråt idag. Ser att mensen är på väg genom tempen smile4.gif Blev inget för mig denna månad heller med andra ord, nu är det bara att vänta på mensen.

Hur mycket gick den ner?
  • eagle87
    Snobi skrev 2014-12-29 12:19:57 följande:
    Wow! Ser verkligen ut som en implantationsdipp! smile1.gif Iofs ganska tidigt, men inte för tidigt väl? Håller tummarna!
    Hoppas oxå :) kollade igenom galleriet på ff o såg en del me dipp så tidigt:) hur går de för dig?
  • eagle87
    Lillon skrev 2014-12-30 10:39:47 följande:

Gaahh inne på tredje dagen med feber nu så jag kan inte följa min temp.. Har haft nära 39 graders feber, kan det påverka implantationen? Inne på dpo 9 nu. Har mått sååå dåligt av febern, urk.

Jag är också jättesjuk är på äl +6. Förkylning feber ont i kroppen halsen illamående diaree hosta. Äter du penicillin? Ja fick penicillin utskriven idag. Undrar hur de kan påverka ev graviditet / implantation. ?
  • eagle87

Är min temp för låg för att ja skulle kunna vara gravid? Känns som om de som plussat har legat högt över coverline?

• eagle87

Ok de börjar bli spännande. Äl+9 o gick på toa efter sex o då va de lite ljusrosa blod på pappret hoppas såååå mkt på nidblödning aldrig blödigt innan.

• eagle87

Tror ni virus/förkylning kan påverka så att tempen e förhöjd en vecka trots att man äter febernedsättande o antibiotika o inte känner sig sjuk? Tänker om ja inte haft äl.

• eagle87

Idag tog ff bort äl. Så ledsen. Va så säker o glad att jag hade haft äl i tid men nope. Så dag 36 idag o fortfarande ingen äl. O får ingen hjälp då ja e för överviktig enligt engelsk läkare o finns bara en som jobbar med fertilitet här där vi bor. Faaaaan

Svar på tråden Tempar/Fertility friend