Tempar/Fertility friend
Är nog ute ur leken. Efter dagens temp så ändrades äl till dag 33, och tempen säger att det inte blev nått, mensen kommer nog när som helst.
Är nog ute ur leken. Efter dagens temp så ändrades äl till dag 33, och tempen säger att det inte blev nått, mensen kommer nog när som helst.
Dagens kurva. Vill så gärna men vågar inte testa.
Negativt. Hade så höga förväntningar. Har inga ord hur ledsen jag är.
Va ärliga. Detta e min kurva. Har inga bruna flytningar som jag brukar ha innan bim. O har en 14 luteal fas. Tempen brukar dippa lågt på bim-1 o å bim kommer mensen. Tog cb digital idag med em o de va neg. Finns de en chans att jag åndå kan vara gravid?
Så tråkigt, Eagle! Hoppas dock på ett sent plus om inte mensen dyker upp nu!
Tycker också att du blivit riktigt illa bemött! Sju kilo är ju ganska mycket när man inte är så stor innan. Vilket bmi vill de att man ska ha på kliniken egentligen? Finns det inga andra/ privata alternativ?
Stor kram!
Tempen nere imorse. Så mens idag eller imorn. Sån sjuk ångest. Vet inte om ja vill försöka mer. Orkar inte bli såhär ledsen hela tiden. Så säger vissa som tex min syster: sluta försök så händer de.. Hon fick bebis i april. Man ba jo tjena. Har haft oskyddat 13 mån, detta blir 6 mensen detta år, får inte hjälp för ja e "överviktig". Ärligt vill bara dö.
ok ska skriva ett jätte privat långt inlägg, hoppas på att inte bli dömd, vill bara ha råd o synvinklar, som ni vet bor jag i england o jag är övertalad om att jag bodde ii sverige skulle ja få testa pergotime för att få en rättvis chans då ja har pcos och oregelbunden mens. jag har haft regelbunden mens fram tills juni i år men blev ändå inte gravid fastän vi tajma äl, men man ska ju få bättre ägg av pergo,
hursomhelst så får jag ju ingen hjälp då jag klassas som överviktig, mit bmi är 26,8. i sverige vill de att man ska ha bmi under 30, jag kan inte åka till sverige för min man är inte skriven där o kan därför inte bli undersökt,
jag har nu lyckats få tag på clomiphene från ett apotek i närheten av mitt jobb, känner managern bra, jag ljög o sa att jag fått de tidigare av en läkare i sverige, han tog en stor risk genom att beställa medcin till mig utan recept, han ska få in de på måndag(hoppas han inte ångrar sig)
jag vill bara göra ett sista försök innan vi typ slutar försöka, för ja orkar mentalt inte misslyckas mera. alla runtom är gravida lr har barn, de kanske blir gravida igen o får syskon o ja står bara på samma ställe. ja tror de finns chans att ja kan bli gravid naturligt men tror de kan ta väldigt lång tid me tanke på min oregelbundna mens. hade äl 14 nov, innan de 30 aug, innan de i slutet på maj.
de finns ju risker med clomid, som för många mogna äggblåsor, cystor, defekter på foster såsom hjärn o hjärt defekter, min man är tveksam men ja kan övertala han.
vad är era tankar åsikter?
Beklagar eagle87, förstår hur du känner!! Är just nu i samma sits. Varit utan skydd över ett år. Och har bim på måndag. Men i morse gick tempen neråt. Väntar mens i morgon eller på måndag. SAA jävla trist att det aldrig funkar