• Zora

Tempar/Fertility friend

Hmm... Undrar om det här blev rätt...

fertilityfriend.com/m/home.php/1b0da7

Om det fungerade så ignorera mina anteckningar om när vi haft sex, för det stämmer inte riktigt... Har haft fler gånger än vad anteckningarna säger, men jag har varit lat och inte fyllt i... Samma med flytningarna., dom har jag inte heller registrerat så noga.

• Zora
    Iskristall skrev 2014-09-16 18:37:14 följande:

Jag skulle kunna tänka mig att hänga på med en tråd med kurvor. Men jag har förslag om att kanske starta en låst tråd så man slipper lägga ut den officiellt?

Det funkar för mig, visste inte ens att man kunde ha låsta trådar :)
  • Zora
    blackpeach skrev 2014-09-20 10:34:53 följande:

Alltså. Tappade hoppet ioch med negativt test i torsdags och sjunkande temp. Men vad händer nu?!

Min första tanke är att du testat för tidigt. Oftast visar väl inte testet något förrän Bim passerats? Min gissning är att äl skedde den 6:e (eller möjligen någon dag tidigare) vilket borde betyda att du i torsdags var på äl +12. BIM borde isåfall vara idag (om du har 14 dagars luthealfas). Så om tempen fortsätter hålla sig hög hade jag testat igen på måndag. Annars kommer trol mensen idag eller imorgon (vild gissning). Håller tummarna att tempen håller sig hög
  • Zora
    Reflexen skrev 2014-09-20 15:52:19 följande:

Det ser ju spännande ut, blackpeach! Hoppas att mensen inte kommer! smile1.gif

När efter mensens början brukar er temp höjas? Jag brukar inte tempa hela tiden jag blöder, så har inte riktigt koll.

Min temp höjs inte förrän Äl varit. Du kan kolla på några av mina kurvor via länken på förra sidan. Denna månads kurva har dock börjat lite hoppigt så titta inte så noga på den
  • Zora

Min betedde sig ungefär på samma sätt och jag tror det har att göra med naturliga variationer.

• Zora
    AnnC skrev 2014-09-23 09:27:15 följande:

Fick ett rött kors idag som bekräftar äl i lördags, gillar't så tisdag nästa vecka börjar jag testa!

Wohoo! Hoppas ni lyckats
  • Zora
    blackpeach skrev 2014-09-22 08:07:46 följande:

Tempen har sjunkit nu igår och idag. Men fortfarande ingen mens. Irriterande...

Hur går det för dig?
  • Zora
    blackpeach skrev 2014-09-23 13:40:16 följande:
    Fick mens igår kväll. Bara köra nästa äl. :)
    Men äsch då! Vad trist! Ja det är bara att köra vidare!

Här borde äl dyka upp till helgen. Hoppas på det eftersom sambon ligger borta på jobb hela nästa vecka. Fattar inte att han alltid lyckas pricka in "ligga borta" veckorna dagarna kring äl.. 
  • Zora
    AnnC skrev 2014-09-25 10:14:24 följande:

Jag kör äl stickor, börjar testa dag 10. Brukar ha äl runt dag 14-15 förutom de senaste månaderna då det varit senare. Men denna månad äntligen dag 14 igen! (Antagligen min cykel som inte hade hittat tillbaka sen min förlossning i april än).

Brukar du ha äl dag 16 låter dag 12 som en vettig dag att börja testa!

Jag kör med CB digitala äl stickor. Har bara använt dom en gång förut, förra månaden, så jag är r nybörjare Jag börjar iallafall testa på dag 11. Äl varierar lite mellan dag 13-18, men oftast är det runt dag 14-16.
  • Zora

Men usch AnnC, kan inte förstå hur det måste kännas Hoppas verkligen det är er tur nu och att ni får en liten glädjespridare nästa vår/sommar!

Svar på tråden Tempar/Fertility friend