• Zora

Tempar/Fertility friend

Du har ingen bild på din kurva förresten? Kunde vara kul att se.

• Zora
    Reflexen skrev 2014-09-11 12:27:41 följande:

Har inte lärt mig hur man får in bilder! :-/ Surfar via iPhone o är inne via webbläsaren/safari. Vill inte ha nån fl-app. Om nån kan förklara så kan jag lägga in bild

Då vet jag inte hur man gör faktiskt. Tror inte jag lyckats lägga in via webbläsaren, utan jag gör det via appen. Tar en "printscreen" på telefonen först.
  • Zora

Aha! Ja din hoppar ju lite faktiskt, fast den håller sig ändå på en mer jämn nivå än min tycker jag.. Intressant att se

• Zora
    E88 skrev 2014-09-11 22:40:15 följande:

När har du bim?

Imorgon... Tempen ligger idag kvar på exakt samma som igår. Om jag var gravid borde den ju stiga igen tycker jag. Tror det kommer en till dip imorgon.
  • Zora
    Reflexen skrev 2014-09-15 10:30:42 följande:

Bim-1 idag o tempen sjönk 0,1 grad (till 36,48). Har legat stadigt över 36,55 sen två dagar efter ÄL. Fortf över cover-line på 36,35..., känns inte så lovande, men hoppas lite tills mensen kommer

Hoppas hoppas!!! Håller tummarna!
  • Zora
    Reflexen skrev 2014-09-15 18:48:04 följande:

Och där kom mensen. Nya tag nästa cykel!!

Men typiskt! Det tråkiga med att tempa är att det blir så väldigt tydligt när mensen är på G, annars kan man ju hålla hoppet lite uppe.. Men vi får hoppas på oktober istället
  • Zora
    Reflexen skrev 2014-09-15 21:01:20 följande:

Eller hur?! :-/ Fast jag gillar ändå tempandet, fördelarna är fler än nackdelarna

Ja fördelarna överväger helt klart!
    E88 skrev 2014-09-15 20:44:05 följande:

Hur länge har ni försökt få +? Håller tummarna!

Vet inte om frågan bara var riktad till Reflexen, men jag svarar ändå.

Vi har kört oskyddat sedan i maj, så det blir väl typ 5 månader. Fast vi har bara aktivt försökt pricka Äl de senaste 3 månaderna, men jag har ju haft rätt bra koll tidigare också iom tempandet.
  • Zora
    E88 skrev 2014-09-16 08:33:21 följande:

Ne den var till båda :) använder ni ÄL-test?

Jag använde Äl test förra månaden för första gången och kommer göra det den här månaden också. Använder cb digitala.
  • Zora
    AnnC skrev 2014-09-16 11:13:10 följande:

Nån som testat bidrottninggele? Och har en tempkurva i samband som vill visa?

Jag kör med det första gången nu, har hört man kan få äl tidigare så börjar nog testa med stickor idag dag 10.

Är ni intresserade av att göra en lista med länkar till våra kurvor förresten?

Jag har inte provat bidrottninggele, hur fungerar det?

Lista med kurvor kan ju vara lite kul tycker jag, men jag har ingen aning om hur man gör
Svar på tråden Tempar/Fertility friend