• babytjejen

Tempar/Fertility friend

Bim på lördag o fortfarande hög temp...men är ju två till tre dagar innan som min temp gått ner dom senaste månaderna så kommer säkert en sänkning imorgon el på torsdag...för tror inte på någon graviditet, visst känns lite olika symptom men det har jag ju gjort innan oxå så det betyder inget...bara så trött på att försöka o försöka o hoppas o hoppas o inget plus...

• babytjejen

Bim på lördag o fortfarande hög temp så chansen finns kvar...men som jag sagt innan så brukar tempen rasa ett par dagar innan Bim så hoppas inget än...men OM tempen är hög fortfarande på fredag, vågar man ta ett test då? Har en vanlig clearblue hemma o ett digitalt...usch, vill inte ens tänka på det, vill inte få upp hoppet då det känns som om mensen kommer komma närsom helst...

• babytjejen

Vad säger ni..bim på lördag. .OM temp är hög på fredag, vågar man ta ett test då? Har ett vanligt clearbluetest o ett digitalt hemma...

• babytjejen

Vill bara att mensen ska komma nu så man kan börja räkna ner till nästa äl...suck, så trött på att försöka, börja närma dig ett år nu, ska det ta längre än med första, el kanske vi bara är menad att lyckas en gång..Kanske ett syskon aldrig dyker upp :(

• babytjejen

Här är mensen i full gång :( bara vänta o försöka igen, sååå trött på att bara vänta...o kommer närmste o närmare min bröllop o vill hinna träna till kroppen efter en graviditet så känner press på att lyckas snart... (från mig själv, ingen annan)..

• babytjejen

Mitt i elfte försöker. ..ska det gå fortare än förra gången (det tog ett år precis) el längre el kanske inte alls :/ känns dock hopplöst,känns som att vi bara kör för att sambon vill. Jag har sååå stark känsla av att vi inte kommer lyckas så jag har i princip gett upp redan...känns inte som att det är menat att vi ska ha en till :(

• babytjejen

Då var försöken över för denna omgång. ..dock bara blivit snabbisar denna gången pga av extrem trötthet o kvällspigg dotter så har inga stora förhoppningar. .har försökt så länge o hela min kropp skriker att det inte kommer hända något så mina förhoppningar finns inte längre, vet inte ens om jag orkar fortsätta detta...

• babytjejen
    Malin 845 skrev 2016-03-27 08:36:39 följande:

Hoppas du orkar kämpa vidare! Hur länge har ni försökt? Allt kämpande är värt vad som kommer i slutändan! Kram!

Försökt i ett år nästa månad nu o förra gången tog ett år så vet att det kan ta tid men sååå trött på att försöka...o trött på alla som frågar om vi inte ska ha en till snart, vill ju inte berätta för någon att vi försöker för tycker det är nog mkt stress ändå...
  • babytjejen

Kurvan jag haft nu ser väldigt konstig ut med många olika tempar o gick inte riktigt ner förren strax innan äl så känns inte som att kroppen direkt är i balans...oxå därför hoppet inte direkt finns denna gången Heller. Får besök av släkt den dagen mensen ska komma så hoppas dem kommer i tid så man slipper tänka på det medans dom är här...
Svar på tråden Tempar/Fertility friend