Tempar/Fertility friend
Ägglossningen inträffar oftast 12-48 timmar
Efter positivt test. Ditt test var positivt 13/12
Ägglossningen inträffar oftast 12-48 timmar
Efter positivt test. Ditt test var positivt 13/12
Varför sätter den inte ut ägglossningen och overline? Är pga jag sov med öppen mun den 14/12 Så den tempen blir inte rättvis? Va kan man klicka i när man tror att tempen inte är helt rätt så att säga ?
Varför sätter den inte ut ägglossningen och overline? Är pga jag sov med öppen mun den 14/12 Så den tempen blir inte rättvis? Va kan man klicka i när man tror att tempen inte är helt rätt så att säga ?
Jag tänker att ff avvaktar lite också, för att du inte har tempar tillräckligt många dagar innan du fick positivt på äl-testet. Det gör din kurva mycket osäker eftersom det är mindre att analysera.
Det tar ett par dagar för appen appen hitta ägglossning då den vill att man ska ha en hög temp ett visst antal dagar först. Om du vill utesluta en temp väljer du den dagen och under BBT väljer du temperature discarded.
Äntligen nu kunde den sätta ut, det måste varit att jag sov med öppen mun den 15 som påverkat varför den inte ville sätta ut ägglossningen :) nu börjar den eviga väntan o spänningen.
Godmorgon, BIM närmar sig (26.e) och idag hade tempen höjts ytterligare.....men då det är min första cykel så är det såklart svårt att se ett mönster men hur har ni det? Höjs er temp fram till mens eller lägger den sig på en hyfsat stadig temp efter äl och dippar sen? Ursäkta mina ?konstiga? frågor men allt är just nu nytt och såklart väldigt spännande
Har visserligen enköpt termimeter med bara en decimal men kurvan har varit jämn trots att jag mätt på lite olika tidpunkt och sovit dåligt.
Idag på äl+9 hoppade tempen upp högre än någonsin till 36.9 efter en två dagars dipp på 36.5-36.6. Har alla andra dagar efter äl haft 36.7 så nu hoppas jag såklart på att höjningen beror på ökat progesteron på grund av graviditet ;)
Antingen håller den sig uppe imon för att sedan börja sjunka som vanligt på dag äl+11 el så börjar den att sjunka redan imon. Men hoppas på att den inte sjunker alls.