• Belinday

Tempar/Fertility friend

Om jag sov färre timmar än jag brukar göra fast endå fått 4 tim sammanhängande sömn innan tempning är tempen "rättvis" då ?

För nu sjunk den idag igen ?

• Belinday
    tempnörden skrev 2017-10-16 15:48:30 följande:

Ja sömnen kan påverka men jag tycker att din kurva ser helt normal ut. fortfarande. Om ältestet stämmer så borde du kunna förvänta dig en höjning imorgon eller på onsdag. Fortsätt ha sex är mitt tips!

Tog ett ägglossningstest nu som är negativt igår va den Pos. Okej tack så mycket ! Haha får se om vi kan få till de idag också då.
  • Belinday

Tempen ska höjas 3 dagar i rad för att sätta ut ägglossningen eller har jag förstått helt fel ? Känner mig lite tjatig men vill gärna lära mig rätt .

• Belinday
    tempnörden skrev 2017-10-17 10:59:45 följande:

Ja, eller den ska vara förhöjd för att säga rätt. Den behöver inte höjas och höjas och höjas liksom!

Men den ska ovanför din coverline och hålla sig där tre dagar! Och du har fått en höjning idag ser jag, då hoppas vi att det fortsätter så imorgon :)

Okej bra nu hänger jag med. Jag trodde den behövde stiga o stiga o stiga haha inte lätt detta . Tack så mycket :)
  • Belinday

Hej allihop . Hur kommer de sig att overline ligger lägre än förra månaden, är de normalt att den ändrar sig månad för månad ?

• Belinday
    Belinday skrev 2017-10-20 19:52:55 följande:

Hej allihop . Hur kommer de sig att overline ligger lägre än förra månaden, är de normalt att den ändrar sig månad för månad ?

• Belinday
    tempnörden skrev 2017-10-20 21:55:58 följande:

Det är helt normalt! Vi påverkas av omgivande temperatur en liten smula, så coverline kan ändras beroende av det. Men det skiljer väl inte särskilt mycket? Hur stor skillnad fick du?

Okej va bra då är det som det skall vara helt enkelt. Mina förra va 36.60 så det är ju inte så stor skillnad ändå :)
  • Belinday

Här går det neråt . I morse när jag skulle ta tempen reagerade jag på att själva termometern va så kall när jag hade den i munnen och det blev klar så snabbt. (Termometern ligger på fönsterbrädan ovan på min mobil). Den visade låg temp. Jag stängde av den och tog om tempen igen då fick jag 36.70. Istället för 36.61 . Funderar på om kylan från fönstret påverkade termometern ?

• Belinday
    Belinday skrev 2017-10-21 19:04:08 följande:

Här går det neråt . I morse när jag skulle ta tempen reagerade jag på att själva termometern va så kall när jag hade den i munnen och det blev klar så snabbt. (Termometern ligger på fönsterbrädan ovan på min mobil). Den visade låg temp. Jag stängde av den och tog om tempen igen då fick jag 36.70. Istället för 36.61 . Funderar på om kylan från fönstret påverkade termometern ?

• Belinday

I morse när jag på in min temp såg ff appen konstig ut jag kan inte se räkningen med dagarna från ägglossningen ? Och inte se hela sida på chart heller ?kan inte heller så dagarna fram tilö beräknad mens ? Ser era också ut så här eller vad har hänt Tro? Hahaha dålig på att förklara men lägger in bilden så ni förstår vad jag menar .

Svar på tråden Tempar/Fertility friend