• Vikkan333

Tempar/Fertility friend

fladdertanke skrev 2014-06-21 23:38:10 följande:

Äl sker mellan 24-48h efter positivt test. Jag hade tolkat de som att äl skedde någon gång mellan gårdagens positiva och dagens inte på positiva. Tänk på att ägget lever ett tag så chansen finns fortfarande :)
    Tack!
  • Vikkan333
    Murrmys skrev 2014-06-22 07:29:07 följande:

Så här ser min kurva ut...vad tror ni?

phpIQSm0735172.jpg

Jag tycker den ser fin ut, men det är ju svårt när jag inte vet hur dina kurvor brukar se ut. Förra månaden såg min så fin ut med flera tempökningar. Hur lång lutealfas tror du att du har? Spännande är det iaf. :)
  • Vikkan333
    Murrmys skrev 2014-06-22 14:07:04 följande:
    Alltså första månaden ja tempade denna gång. Sist jag blev gravid hade jag lutealfas på 11 dagar så det känns lite tidigt med

ÄL på cd9... Mensen, visar sig :)
    Hoppas inte! När tänker du testa??
  • Vikkan333
    Murrmys skrev 2014-06-23 05:42:05 följande:
    Det får nog gå förbi BIM åtminstone, sist testade jag på BIMdagen och sen kom mensen på kvällen .

Men sjunker tempen så är det ju kört, sist sjönk den en dag innan mens...

Om ja la in en temp. på dag 11 så blev ÄL den cd10 i stället, och med helt rött. Men då jag var magsjuk då tempade jag inte alls den dagen. Det hela får visa sig helt enkelt :)
    :) vad förståndig du är. ;) Jag håller tummarna.
  • Vikkan333
    Murrmys skrev 2014-07-01 05:11:39 följande:

:)

php4Wx5zm90869.jpg

Wohooo, grattis! Tänkte på dig och att jag inte varit på fl på länge. Stort grattis till er !
  • Vikkan333

BIM på måndag men jag tror inte det tog sig denna månad. Hade inte alls lika ont vid äl och fick aldrig ett riktigt utslag på älstickan.

• Vikkan333

Dag 31 idag, brukar ha en cykel på 30 dagar me. Jag tror inte det lyckats ändå, kände ju inget speciellt vid äl plus lite molvärk idag så tanten är nog på ingång.

• Vikkan333
    carro90 skrev 2014-07-03 06:34:54 följande:

Plussade i tisdagskväll (25 mlU/ml) på bim-5! Solig tog ett cb idag o där blev ett tydligt + !! (50 mlU/ml) så de blir starkare snabbt! Skrattande

Stort grattis!! :)
  • Vikkan333

Wiiii! Jag kan inte tro det!!! Doppade stickan men såg inget på engång, nähä... Tittade tillbaka efter ngr sek och där var det! HELT oväntat, jag som trodde att jag inte hade ngn äl denna månad!

• Vikkan333
    Reflexen skrev 2014-07-07 15:16:03 följande:

Så roligt! Grattis Vikkkan!! Vad härligt, då tog det ju inte så lång tid smile1.gif

Nä andra äl:en. ;) hur känner du dig?
  • Vikkan333
    Reflexen skrev 2014-07-07 22:58:27 följande:
    Jag mår fint, känner mig precis som vanligt smile5.gif På gott o ont, lite svårt att tro på det när jag inte märker av graviditeten liksom. Jag hade dock inga krämpor m dottern heller, så det ska nog va så för mig!

Hur känner du dig? Blir det nedkomst i mars?

Jag hade ju jättemånga symptom (molvärk, flytningar, varm, ömma bröst mm) i början, typ från ÄL+5 till nån vecka senare. Nu är det bara lite ömma bröst ibland.
    Kanske att brösten spänner lite mer och magen molar lite lite mer kissnödig men annars ok. Tidigare grav har gått smärtfritt så jag hoppas på det igen. :)
  • Vikkan333
    Reflexen skrev 2014-07-24 15:15:12 följande:

Här blev det missfall... Trist! Får väl börja tempa igen, så jag ser när kroppen kommer igång.

Men åå, nej! :((

Jag är så ledsen för er skull! Skickar en massa kramar. Tänker på dig!
  • Vikkan333
    Reflexen skrev 2014-07-29 23:04:52 följande:

Tack Vikkan!!

Har börjat tempa nu, så jag får lite koll igen smile1.gif

Hur går det för dig? Mår du bra?

:) helt okej. Molar och drar och lite lite illamående fr och till. Mer hungrig o sugen men det har nog med nikotinstopp att göra. Lycka till! Kollar in nu och då och ser hur du har det.
Svar på tråden Tempar/Fertility friend