Tempar/Fertility friend
Låter mycket lovande tycker jag! Tänker du testa idag eller håller du dig bara ändå? Sååå spännande ju!
Låter mycket lovande tycker jag! Tänker du testa idag eller håller du dig bara ändå? Sååå spännande ju!
Tror jag spar lite till faktiskt. Om jag kan. ;)
Ja men det är svåååårt. Tanken att testa kommer flera gånger per dag ju! Låg precis och tänkte att jag skulle testa imorgon men nu hjälpte dina ord. Ska försöka hålla mig. Vore roligt att få fortsatt hög temp och sen testa plus. Men tråkigt lm mensen kommer och jag aldrig hinner testa
Reflexen; vad har du fått för BF? För det har du väl kollat? FF säger väl det?
Min kurva ser oroväckande ut idag eftersom att tempen sjönk, men jag vet ju att lör sön tog jag den mkt senare och det är därför den var högre då. Sen föreslår FF att jag har en möjlig trifasiskkurva och hoppas såklart att det är för att ägget fäste. Bara någon dag kvar nu...
Oh här är det ovanligt spännande... Vaknade lite förkyld och helt torr i munnen- sovit med öppen mun. Tempen visar 0.2 lägre än vad den borde... Mensen på G? Tog tempen igen efter att jag varit vaken 20 min och då är den på "rätt" igen men jag vet inte... Blir helt enkelt att hoppas på det bästa men förbereda på det värsta. Annars så såg jag igår att jag fått tydligare ådror på brösten. Men det kanske man får vid mens också?!