• eagle87

Tempar/Fertility friend

hoppitossa skrev 2016-04-20 09:35:25 följande:
    Nä, det har du rätt i. Lite svårt att inte skuldbelägga sig själv när jag vet med 100% att det är min kropp som strular och i sambons. Tack, kram!
    eagle87 skrev 2016-04-20 10:15:12 följande:Vilken dag är du på? Min gyn såg inga blåsor på äl 11 men jag fick äl på dag 18 med letrozol... O dag 24 med Pergo då jag blev gravid. Ge det lite tid O börja inte med provera för tidigt. Vilken cykeldag ska du ta blod prov?
    Idag är CD13. Blodproverna ska tas CD25+29. 
    Var det senare än de hade trott/uppskattat att äl skulle vara? 

Ja verkligen de trodde inte jag skulle ägglossa spec inte gravid cykeln !! Men är i v 14 nu :)
  • eagle87
    Malin 845 skrev 2016-04-24 16:42:49 följande:

Väldigt ljust sträck än så länge. Vad tycker ni? Ska jag ta nytt om några dagar? :)

Vad tar du denna cykeln ?
  • eagle87
    Ortiz skrev 2016-04-26 17:52:24 följande:
    Tack!! Känns helt sjukt, kan knappt tro det! Detta var försök 14. Påbörjade utredning och då visade sig att jag hade låg ämnesomsättning, hade tsh på 3,2 så låg på gränsen men fick levaxin och ätit det sedan dess. Läkarn ringde i måndags och sa att mitt tsh ligger på 1,4 nu så perfekt om man ska bli gravid.

Ja! Väntar nog med det digitala...:)

Körde även munkpeppar denna månaden och fick äl 4 dagar tidigare :)
    Åh grattis välkommen in i gravid tråden
  • eagle87
    Malin 845 skrev 2016-04-29 05:45:35 följande:

Maximal fertilitet, fast glad gubbe på cb idag :D. Dock väldigt svagt på TL nu på morgonen, men kan bli starkare i eftermiddag! Blir det fertile day 2 idag då? :D

Yes äntligen :) du vet förrut när du haft nästan positiv på stickor osen aldrig ägglossat de har hånt mig med men cb digital har aldrig lurats...så nu så gäller de hehe :) så glad for din skull äntligen får ni en chans
  • eagle87
    Erla skrev 2016-04-30 15:34:00 följande:

Tjoho!! Näst intill positivt idag :D kanske rosenroten gjorde sitt ändå. Testen har sett mycket jämnare ut denna cykeln jämfört med förra och visst fasiken kommer äl tidigare än sist :)

Nu kommer tusen frågor till er fantastiska och kunniga kvinnor:

bör jag ta ett till test ikväll?

När bör jag starta kuren med progesterall?

Trycker jag in negativt i FF, med high som tillval, eller hur hade ni antecknat det?

Verkar förresten som att vi blir ganska många med äl tätt inpå ^^

Börja krämen efter 3 dagar med hög temp... Så 3dpo annars kan äl utebli om du börjar for tidigt
  • eagle87
    eid skrev 2016-05-18 15:20:09 följande:

En liten uppdatering- kunde inte hålla mig från att testa, jag ser något men vääääldigt svagt. Tänker att det lika gärna skulle kunna vara spökstreck, men blir nog en sväng förbi apoteket senare för att testa ordentligt imorgon.

Grattis :))))))
  • eagle87
    pugsnotdrugs skrev 2016-05-24 19:34:08 följande:

Undrar ja nu om äl verkligen skett? Ser jus narlik ut som förra månaden då ja inte hade någon äl, fick en spottings idag också, och har ömma bröstvårtor men tappen är stängd så hoppas ändå äl skett och att jag känner av lutealfaser. Får avvakta i se,tä nte bara uppdatera, harföröskt hålla mig i skymundan nu ett bra tag efter missfallet, men har gått en del tid nu så känns nästan lite overkligt att jag lyckats bli gravid..

Tar du inositol de kan hjälpa att få igång äl... Kolla även om du kan få metformin väldigt bra mot pcos. Ja blev gravid efter ja börja med de
Svar på tråden Tempar/Fertility friend