Tempar/Fertility friend
Var det senare än de hade trott/uppskattat att äl skulle vara?
Väldigt ljust sträck än så länge. Vad tycker ni? Ska jag ta nytt om några dagar? :)
Ortiz tror du är gravid :)
Maximal fertilitet, fast glad gubbe på cb idag :D. Dock väldigt svagt på TL nu på morgonen, men kan bli starkare i eftermiddag! Blir det fertile day 2 idag då? :D
Tjoho!! Näst intill positivt idag :D kanske rosenroten gjorde sitt ändå. Testen har sett mycket jämnare ut denna cykeln jämfört med förra och visst fasiken kommer äl tidigare än sist :)
Nu kommer tusen frågor till er fantastiska och kunniga kvinnor:
bör jag ta ett till test ikväll?
När bör jag starta kuren med progesterall?
Trycker jag in negativt i FF, med high som tillval, eller hur hade ni antecknat det?
Verkar förresten som att vi blir ganska många med äl tätt inpå ^^
Spännande med Så många som haft äl nyligen ;)
En liten uppdatering- kunde inte hålla mig från att testa, jag ser något men vääääldigt svagt. Tänker att det lika gärna skulle kunna vara spökstreck, men blir nog en sväng förbi apoteket senare för att testa ordentligt imorgon.
Grattis igen :)
Undrar ja nu om äl verkligen skett? Ser jus narlik ut som förra månaden då ja inte hade någon äl, fick en spottings idag också, och har ömma bröstvårtor men tappen är stängd så hoppas ändå äl skett och att jag känner av lutealfaser. Får avvakta i se,tä nte bara uppdatera, harföröskt hålla mig i skymundan nu ett bra tag efter missfallet, men har gått en del tid nu så känns nästan lite overkligt att jag lyckats bli gravid..