Skrutt 83 skrev 2017-06-30 11:30:12 följande:
Inbillar mig att jag är fertilare några dagar innan äl än precis vid äl. Får äl-flytningar redan 5 dagar innan positivt test och när det blir positivt börjar det bli torrare på än gång. Eller så är det så att jag får äl typ när de blir positivt som vul verkade visa.
När har ni tänkt testa? Jag har fått positivt på äl+8-9 förut så tänkte testa runt den 6/7.. känns som en evighet dit! Tiden går så långsamt
Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
Alltså, sådär har jag också! Äl flytningar, typ rå äggvita, 2-5 dagar innan Äl. Sedan blir det torrt någon/några dagar för att samma dag som Äl vara mer eller mindre vattnigt (oftast).
Jag tror inte att jag kommer testa alls, om inte mensen uteblir. Känns som liten chans att det tar sig nu direkt efter MA så känns som slöseri. Möjligen att jag testar om jag känner mig väldigt gravid, men inte tidigare än Äl +10. Provade nu när jag blev gravid senast och på Äl +10 syntes ett svagt streck. Äl +8 var blankt. Fast i efterhand, i jämförelse med andra test så kaanske man kunde ana nåt redan då. Men då när jag tog testet såg jag ingenting.