• Zora

Tempar/Fertility friend

Mimipig skrev 2017-05-14 20:17:45 följande:
    Fan. Testade just och det var negativt. Jag som liksom kände på mig att det tagit sig den här gången! Men jag ger inte upp hoppet förrän mensen kommer...
    Nä ge inte upp! Hade det varit positivt hade du ju kunnat lita på det, men iom att det var negativt så finns ju fortfarande möjligheten att det var för tidigt. Det handlar ju bla om när ägget fäster (antar jag) fäster det sent så kan man ju inte få ett plus hur tidigt som helst, även fast du är nära BIM. Håller tummarna!!
  • Zora
    royce skrev 2017-05-15 14:39:45 följande:
    Stort grattis!!! :)
    Tack! :)
  • Zora
    Mimipig skrev 2017-05-16 18:08:23 följande:

Alltså. Neg test imorse. Ingen mens än. BIM idag. Köpte just ett clearblue early. Det ÄR väl ett streck?!

Men jaaaaaaa!!!!! Ett solklart streck! Mycket starkare än mina första (som iof inte var CB early) GRATTIS!!!!!!! :)
  • Zora
    Mimipig skrev 2017-05-16 19:24:50 följande:
    Visst hade du också ÄL 1 maj? Visst skojade vi om att det skulle vara en super-ÄL-dag?!
    Haha! Japp, det var vi som skojade om det :) Det var nig en speciell dag!
  • Zora

Hej på er, igen.. jag har varit inne på VUL med brunaflytningar och det är ett MA. Tom hinnsäck, deformerad. Storlek ca v.5 och jag är/var i v.8. Så när kroppen klarat av det här, med eller utan mediciner, så kommer jag antagligen kika in här igen. Känns så otroligt ledsamt..

• Zora
    Skywalker skrev 2017-06-09 06:55:18 följande:
    Ånej, vad ledsen jag blir för din skull! Fick själv mf i v. 9 i mars. Så himla jobbigt! Kram!
    Tack!
  • Zora

Funderar på hur jag ska göra nu med tempandet iom MA. Ska jag fortsätta? Ta ett uppehåll? Hur länge i såfall?

• Zora

Varit hos gyn idag för koll efter MA och har ca 12mm hinna kvar. Dom tyckte dock inte att någon behandling behövdes så det känns skönt. Antar att jag kommer att blöda ytterligare någon/några veckor. Tempar, men discardar typ alla för tempen ligger fortfarande högt trots att det mesta redan kommit ut. Vet inte riktigt hur man ska göra med tempandet efter en sån här grej.

• Zora
    Skywalker skrev 2017-06-14 16:57:27 följande:
    När jag fick mf tänkte jag att jag skulle ta en paus från tempande och allt men alltefter dagarna gick ville jag bara komma igång igen... Så började hem på igen ungefär när jag fick eggwhite. Gör vad som känns bäst för dig! Men det kanske kan vara skönt att ta lite "ledigt" nån vecka eller kanske så länge du blöder? Bifogar min första "kurva" efter mf. Har satt ut äl manuellt beräknat på flytningar och lutealfas. I vanliga fall har Jag fått äl mellan cd 14 och 18. (Jag var i v 9 men tror själv att det hade stannat av tidigare.)
    Tack för grafen!

Jag vill tempa nu direkt så fortsätter med det trots knäppa temperaturer.

Jag var i v.8 när det upptäcktes men hade avstannat ca v.6 har blödit 6 dagar nu, mest i början. Nu kommer det mer stötvis. Tror att det slutat ibland, men vips så kommer det massor.

Fick du alltså Äl ca 21 dagar efter att missfallet startade? Jag tänker testa med Äl stickor när blödningen slutat. Får se om det blir någon Äl innan första mensen eller om det kommer dröja länge innan den kommer igång igen.
  • Zora
    pugsnotdrugs skrev 2017-06-22 06:49:51 följande:

Nu har jag gråtit hel morgonen, både av glädje och rädsla(har varit gravid en gång på alla år inser slutade i tidigt missfall). Tempen var hög imorse så jag tog ett test jag fick från barnmorskan (var där i tisdags och gjorde en biopsi av livmodertappen pga cellförändringar). Inatt åker vi till New York och jag antar det inte blir någon ölprovning för mig!

Åh!!! Grattis!!!!!!!
Svar på tråden Tempar/Fertility friend