Tempar/Fertility friend
Kan lägga till att strecket är lite starkare på den sida testet som legat mot ÄL-testet!
Kan lägga till att strecket är lite starkare på den sida testet som legat mot ÄL-testet!
Nu har jag hittat en äldre tråd här på familjeliv som tar upp min fråga och det verkar vara så att test kan färga av sig på varandra. Så håll era test ifrån varandra!
Ja, likadant om man öppnar upp test som inte torkat (cb) så kan färgen vandra. Hände mig nu när jag testade i torsdags. Jag visste att färgen skulle vandra men öppnade det ändå. Då fastnade färgen i kanterna vid linjen som bildar plus, men den är inte helfärgad som ett äkta plus blir. Det är ju så att färgen "smittar" när testen inte torkat. Lite som vattenfärg innan det torkar
Hur går det för dig?
Mög. Inte tagit nåt test heller..?
Suck, vad trist! Hur ser grafen ut än så länge då?
Fattar, men börjar bli en väldigt lång lutealfas nu även med progestoron. När är bim, eller vet man inte det när man kör ivf?
God jul alla finfina töser! Är en ynnest att få vara en del av ett gäng. <3
Iskristall hur mår du?
Har inte så ofta uppkoppling och är sånt mas att bläddra bakåt massa sidor så sorry om det redan kommit uppdatering på detta - men hur går det för Iskristall? Håller tummarna för allt jag kan här nere? Är väl testardag idag eller imorgon?