• Iskristall

Tempar/Fertility friend

Kan lägga till att strecket är lite starkare på den sida testet som legat mot ÄL-testet!

• Iskristall

Nu har jag hittat en äldre tråd här på familjeliv som tar upp min fråga och det verkar vara så att test kan färga av sig på varandra. Så håll era test ifrån varandra!

• Iskristall
    SecretlyMe skrev 2015-12-20 09:56:52 följande:

Ja, likadant om man öppnar upp test som inte torkat (cb) så kan färgen vandra. Hände mig nu när jag testade i torsdags. Jag visste att färgen skulle vandra men öppnade det ändå. Då fastnade färgen i kanterna vid linjen som bildar plus, men den är inte helfärgad som ett äkta plus blir. Det är ju så att färgen "smittar" när testen inte torkat. Lite som vattenfärg innan det torkar

Hehe okej, så trist!
  • Iskristall
    Symetrical skrev 2015-12-22 15:40:42 följande:

Hur går det för dig?

Inte så bra, färgade flytningar har satt igång. Antagligen tempdyk och mens i morgon?!
  • Iskristall
    Symetrical skrev 2015-12-22 16:40:41 följande:

Mög. Inte tagit nåt test heller..?

Nä, inga fler test. Känns lönlöst i dagsläget tyvärr
  • Iskristall
    Symetrical skrev 2015-12-22 17:16:18 följande:

Suck, vad trist! Hur ser grafen ut än så länge då?

Ja, så här ser den ut. Tror bara det är progesteronet som håller tempen uppe.

• Iskristall
    Loppan84 skrev 2015-12-23 09:40:26 följande:

Fattar, men börjar bli en väldigt lång lutealfas nu även med progestoron. När är bim, eller vet man inte det när man kör ivf?

Hade bim igår, vanlig cykel räknat. Har testdag som ivf-kliniken vill att jag ska testa i övermorgon, den 25:e. Tagit tre gravtester, senaste idag alla har visat negativt. Kommer ta klinikens test på juldagen, visar den minus också vilket det mest största sannolikhet kommer göra, ja då vet jag med full säkerhet att det är kört. Men jag har fått rejäla spottings sen igår, blodfärgade flytningar så ja jag räknar det som kört.
  • Iskristall
    Symetrical skrev 2015-12-24 08:30:15 följande:

God jul alla finfina töser! Är en ynnest att få vara en del av ett gäng. <3

God jul Symetrical och alla ni andra goa, tempande tjejer. Må 2016 bli vårt år!

Jag fortsätter tempa under 2016 och fortsatta ivf-försök.

Kram till er alla!
  • Iskristall
    eagle87 skrev 2015-12-25 02:34:15 följande:

Iskristall hur mår du?

Tackar som frågar eagle87! Ja, det känns ju tungt när man tänker på att det kunde ha varit min första jul som gravid, vilket det inte blev. Men på ett sett känns allt "som vanligt" så att säga, jag har aldrig upplevt nåt annat än få mens så... :-/

Hur är det själv?

Kram
  • Iskristall
    Loppan84 skrev 2015-12-28 14:43:38 följande:

Har inte så ofta uppkoppling och är sånt mas att bläddra bakåt massa sidor så sorry om det redan kommit uppdatering på detta - men hur går det för Iskristall? Håller tummarna för allt jag kan här nere? Är väl testardag idag eller imorgon?

Hej Loppan84 Hade testdag på juldagen, men blodiga flytningar började ett par dagar tidigare. Sen negativt test och mens på testdagen. Blev alltså inte gravid på första ivfen. Nya tag under 2016!
Svar på tråden Tempar/Fertility friend