• Erla

Tempar/Fertility friend

Malin 845 skrev 2016-05-01 08:45:04 följande:

Ja den blir kanske högre om man tar om den :). Sov ju samtidigt dåligt så kan göra att jag fick en lägre temp!

Det är vad jag upplevt :)

Ja dålig sömn kan ju ha sänkt tempen. Tror ju inte att en sänkning på 0,1 grader kommer ställa till det med utsättningen av äl men som sagt, anteckna den andra tempen så du kan ändra ifall :)
  • Erla
    Malin 845 skrev 2016-05-01 09:23:27 följande:

Ja kan ju vara så :). Hoppas på högre temp imorgon då :). Underbart att du fick en nästan positiv sticka :D. Happy humping! :P

Ja,men det gör den säkert :)

Ja visst är det! Nu på morgonen såg testet i princip likadant ut :) ska bli spännande att se i eftermiddag/kväll ^^
  • Erla
    langtanefterbaby skrev 2016-05-01 09:25:57 följande:

Ytterligare tempökning idag och då satte FF ut ÄL. Precis som jag trodde. Dom satte torsdag. Bara att hoppas att det räckte med att köra tisdag kväll eftersom vi inte fick till mer!

12 maj borde bli mitt BIM

Bara att hålla tummarna

Vilken fin stegring! :D håller tummarna för att det går vägen för er!
  • Erla

Lika starkt test idag som igår eftermiddag. Ska bli spännande att se hur det ser ut i eftermiddag/kväll ^^
  • Erla
    langtanefterbaby skrev 2016-05-01 09:41:40 följande:

Spännande! Kan gissa att om bara några timmar är det starkare

Är det första barnet?

langtanefterbaby skrev 2016-05-01 09:43:10 följande:

Såhär fin stegring har jag inte haft sen jag började tempa. De andra månaderna har den gått upp till 36.7 och stannat där i 4-5dagar innan den har gått upp i 36.9 och sen börjat gå ner igen.

Hoppas det kanske är ett tecken

Åh, hoppas det :) om det inte var någon peak igår kväll då och dagens är en sänkning, men det får jag ju reda på senare idag kanske ^^

Det är första barnet för oss ja :) för er??

Vad spännande! Hoppas det innebär ett plus om ett par veckor för er då! :D
  • Erla
    langtanefterbaby skrev 2016-05-01 11:10:21 följande:

Japp första barnet och 5e försöket! Så hoppas hoppas

5:e gången gillt!! hoppas det tar sig :D
  • Erla
    langtanefterbaby skrev 2016-05-01 13:53:45 följande:

Tack ! För er med

Tack^^
  • Erla

Tycker dagens två test är lite svagare än gårdagens. Tänkte ta ett till vid 20 och se om det hänt något, eller om det ser likadant ut fortfarande. Ska klicka hem fler tänkte jag, bara för möjligheten att hålla koll. Är det onödigt att ta ett till idag?
  • Erla

Tänkte att jag uppdaterar med kvällens test. En sänkning ser det ut som. Ska jag trycka i att jag hade positivt igår då? Det var ju starkast igår, men inte positivt, eller bör jag avvakta till i morgon och se vad testet visar då?
  • Erla
    j1990 skrev 2016-05-01 21:13:48 följande:

Jag tycker cd22 ser stark ut :) svårt att se på bild, men måste va väldigt nära positivt om det inte är positivt?

Jepp, cd22 är näst intill positivt, men det är pyttelite svagare än kontrollstrecket. Får se hur det ser ut med det hela imorgon :)
    hoppitossa skrev 2016-05-01 21:21:09 följande:

Jag håller också med om att CD22 ser starkast ut. 

Ja, cd22 är starkast hittills :) det var gårdagens. Får se hur det ser ut i morgon ^^
    Malin 845 skrev 2016-05-01 21:44:10 följande:

Hmm vet inte om du kan sätta in positivt än.. Tempen lär visa om äl varit om bara någon dag med en temphöjning :). Du kanske ska avvakta med att lägga in positivt tills vi ser hur grafen ser ut? :). Eller du kan ju lägga in positivt och skriv kommentar att det nästan var positivt :) så du vet det framöver med att du inte riktigt fick positivt.

Då antecknar jag och avvaktar. Får se hur morgondagens test och temp ser ut. Det är ju ändå näst intill positivt, men fram till tempökning kan man bara hoppas :P
Svar på tråden Tempar/Fertility friend